Zgodnie z obowiązującymi trendami liczba kolorów w logo firmy została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem.
Kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy POLOmarket – największej polskiej sieci spożywczej. Nowe logo będzie pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych sieci POLOmarket.
Jednocześnie POLOmarekt pracuje nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. Jak informuje firma, sklepy docelowo staną się bardziej przestronne i nowocześniejsze.
Obecnie sieć POLOmarekt ma prawie 400 sklepów. W regionie słupskim dwa POLOmarkety są w Słupsku i po jednym w Czarnym, Debrznie, Kępicach, Łebie, Miastku i Ustce.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?