Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polski oddział Adform utworzy kilkadziesiąt nowych miejsc pracy w obszarze rozwoju produktu i wsparcia klienta

Redakcja
W następstwie dynamicznego rozwoju biznesu w Polsce warszawski oddział międzynarodowej firmy Adform, specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań Programmatic, wzmocni zespół o dodatkowe kompetencje deweloperskie.

Powiększony zespół pracowników umożliwi globalną ekspansję platform technologii reklamowych Adform, przeznaczonych do obsługi reklamodawców, agencji oraz wydawców. Firma Adform obecna jest na polskim rynku od maja 2014 roku. W niespełna dwa lata funkcjonowania lokalny oddział pozyskał do współpracy większość kluczowych domów mediowych oraz polskich wydawców. Dotychczasowe biznesowe osiągnięcia zespołu zdecydowały o intensyfikacji jego rozwoju i decyzji o zatrudnieniu dodatkowej grupy deweloperów.

“Od samego początku swojej działalności, Adform przoduje w innowacyjnych rozwiązaniach, regularnie wprowadzając na rynek nowe produkty o unikalnej funkcjonalności. Rozumiemy, że zdolność innowacyjna zależy od talentu naszych pracowników. To ludzie, a nie maszyny, stanowią siłę napędową naszych ciągłych sukcesów. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, by nadal  zdobywać rynek poprzez jakość usług, ciągłe innowacje naszych produktów oraz oferowanie branży reklamy cyfrowej tego, czego potrzebuje najbardziej tj. dostępnej, zaawansowanej technologii pochodzącej od niezależnego dostawcy” – powiedział Bartosz Malinowski, Commercial Director CEE.

Rozbudowa warszawskiego zespołu jest częścią globalnej strategii firmy, która zakłada zatrudnienie do końca pierwszego kwartału br. ponad 200 wykwalifikowanych specjalistów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nowe stanowiska pracy są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na narzędzia do zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu Programmatic. Nowe miejsca pracy poza Warszawą powstaną również w Wilnie, Kownie oraz w Mińsku.

Zwiększenie zatrudnienia umożliwia ogłoszone w grudniu ubiegłego roku dofinansowanie firmy w wysokości 21,5 miliona dolarów. Inwestycja w postaci pożyczki, zabezpieczonej obligacjami korporacji, została sfinansowana przez skandynawski fundusz emerytalny Danica.

Kandydaci zainteresowani pracą w Adform proszeni są o zapoznanie się z dalszymi informacjami na stronie: join.adform.com/open-positions/

join.adform.com/meet-us/

O Adform
Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych.

Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.adform.com lub http://www.twitter.com/adforminsider.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Polski oddział Adform utworzy kilkadziesiąt nowych miejsc pracy w obszarze rozwoju produktu i wsparcia klienta - Kurier Poranny

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza