Pomorskie jako pierwsze polskie województwo prezentowało się indywidualnie podczas wystawy światowej. Przez cały Tydzień Pomorski (zakończył się w niedzielę) w polskim pawilonie można było oglądać wystawy, które: "skupiają się na tym, co w regionie wyjątkowe i innowacyjne".
Tak przynajmniej napisano. Z relacji pracujących na wystawie osób wynika, że cieszyła się ona wielkim powodzeniem. My sprawdziliśmy, co konkretnie promowano w Mediolanie. Najkrótsza odpowiedź to: Gdańsk, Gdynię i Sopot. Nawet podczas relacji w internecie co niektórzy jednak zauważali, że województwo pomorskie to nie tylko Trójmiasto, jego atrakcje i firmy. Stworzono filmiki promocyjne, ale i w nich nie ma nic na temat np. Słupska, Ustki czy Słowińskiego Parku Narodowego. Miasto Gdańsk zapraszało na ekspozycję pod tytułem "Bursztyn bałtycki.
Tradycja i innowacja". Znalazło się na niej 25 najlepszych bursztynowych projektów z Gdańska. Gdynia miała swoją wystawę, a Sopot własną plażę, na której na fotelach i leżakach pod parasolami mogli odpocząć zwiedzający. Nie musimy dodawać, że wszystko przygotowali ludzie z Trójmiasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?