Ponad miesiąc czekał na podłączenie internetu. Redakcja pomogła

Daniel Klusek daniel.klusek@mediaegionalne.pl
Ponad miesiąc czekał na podłączenie internetu. Redakcja pomogła
Ponad miesiąc czekał na podłączenie internetu. Redakcja pomogła sxc.hu
Pan Józef ze Słupska od półtora miesiąca nie może się doczekać podłączenia internetu z sieci Orange. Po naszej interwencji operator wreszcie mu to umożliwił.

Nasz czytelnik z usług internetowych sieci Orange korzystał od kilku lat. W marcu postanowił podpisać nową umowę na usługi internetowe i zastąpić swojego lifeboksa urządzeniem o lepszych parametrach.

- Gdy podpisałem nową umowę, kazano mi czekać dwa dni na specjalistę, który w moim mieszkaniu miał podłączyć urządzenie. Niestety, do dziś się nie zgłosił - mówi pan Józef. - Interweniowałem w tej sprawie w salonie Orange, w którym podpisałem umowę. Jeden z jej pracowników sam obiecał, że mi podłączy. Zrobił to z dobrego serca, bo zapowiedział, że nie jest specjalistą w tej dziedzinie.

Pracownik salonu przyszedł do naszego czytelnika, ale nie mógł zrobić wszystkiego, co było trzeba, aby internet funkcjonował bez zarzutu.

- Wszystko działało tylko przez dwa dni. Potem okazało się, że nie mam internetu - opowiada pan Józef. - Po kolejnej interwencji w salonie Orange niby jest lepiej, ale nie mogę normalnie korzystać z poczty e-mailowej. Wiadomości dostaję tak dużo, że zapychają mi one skrzynkę. Jeden e-mail potrafi przyjść tego samego dnia nawet kilkanaście razy. Nie pomaga ich kasowanie, bo gdy tylko je usunę, zaraz przychodzą ponownie. A potem następne, też po kilkanaście naraz. Gdy otwie­ram skrzynkę e-mailową, okazuje się, że mam aż 700 nieprzeczytanych wiadomości.

Zobacz także:Oszukał przez internet 80 osób. Policja ostrzega

Zdaniem słupszczanina jego problemy wynikają z tego, że podłączenia dokonał nie specjalista, ale przedstawiciel salonu.

- Wcześniej internet działał dobrze, tylko lifebox wyłączał mi telefon. Nowe urządzenie miało sprawić, że szybkość przesyłu danych się zwiększy i nie będzie już problemów z telefonem. Okazuje się, że moje problemy dopiero się zaczęły. Teraz praktycznie nie mogę korzystać z internetu - skarży się pan Józef.
O problemie naszego czytelnika poinformowaliśmy przedstawicieli sieci Orange. Tam nas zapewniono, że sprawa zostanie szybko wyjaśniona. Tak też się stało.

- Opóźnienie w realizacji podłączenia neostrady wynikało z konieczności ponownego wpro­wa­dzenia zamó­wienia - mówi Maria Pie­chocka z biura prasowego Orange Polska. - Obecnie już wszys­tko jest gotowe i czeka na rejestrację, której musi dokonać nasz klient. Po wykonaniu tego kroku będzie on mógł w pełni korzystać z dostępu do internetu.

Wideo

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

L
Locek

nie mogę normalnie korzystać z poczty e-mailowej. Wiadomości dostaję tak dużo, że zapychają mi one skrzynkę. Jeden e-mail potrafi przyjść tego samego dnia nawet kilkanaście razy. Nie pomaga ich kasowanie, bo gdy tylko je usunę, zaraz przychodzą ponownie. A potem następne, też po kilkanaście naraz. Gdy otwie­ram skrzynkę e-mailową, okazuje się, że mam aż 700 nieprzeczytanych wiadomości.

Moim zdaniem to, że Pan otrzymuje 700 e-mail-i to chyba nie jest wina połączenia internetowego... Spam zawsze przyjdzie na serwer usługodacy...

Wyrazy współczucia dla pracowników Orange...(bo pewnie toroche gorzkich żali się nasłuchali) i wielki pozytyw dla Pana, który z dobrego serca podłaczył Abonentowi modem...

Pozdrawiam

Z
Zbyszek K.

ja chciałem dla was dobrze, ale wyszło jak wyszło! dziękuję!

Z
Zbyszek K.

małe miasto - małe problemy

b
buba

Matoły niekiedy są użyteczne...

a
andii

a co ma ncplus do tematu internetu w orange?

j
jazzu

e tam w ncplus tam dopiero odwalają numery psia kosc hd

X
XXXY

O czym Wy tu ludzie piszecie?. Jeszcze się nie nauczylyliście, że 1,5 czy 2 miesiące na załatwienie sprawy, to jest normalka?. Nie Wy pierwsi i nie ostatni.

G
Gość
panie redaktorze chyba livebox a nie "lifebox"

Nie wymagaj za dużo to tylko "red" GP.
G
Gość

tak naprawde nie jest to w obowiązku nikogo kto pracuje w Orange, a monterów, samo podlączenie i konfiguracja należy do klienta- jest instrukcja. Nie można obwiniac pracownika salonu. Chociaż chciał pomóc.

m
mahmoud ahmadinejad

panie redaktorze chyba livebox a nie "lifebox"

G
Gość
Gostek oglądał porno stronki i wirusy zablokowały mu cały transfer, a winę zwala na operatora.
porno to ty masz zamiast mózgu.
a
ale pierdoly

Gostek oglądał porno stronki i wirusy zablokowały mu cały transfer, a winę zwala na operatora.

j
janusz

LUDZIE nie bierzcie tej neostrady!! Jedno wielkie oszustwo! 2 lata temu przeprowadzałem się i były istne cyrki. Nie dość że musiałem na nowo podpisać umowę na niekorzystnych warunkach pod groźbą kary za zerwani eumowy to jeszcze prawie 2 miesiące czekałem na podłączenie i sygnał internetu bo tłumaczyli się jakimiś błędami technicznymi itp. Pisałem kilka skarg i nic. ta neostrada to lipa. Nie dość że droga to jeszcze umowy sa tak sformuowane że płacisz kary!

p
pomarańczowy burak

albo pieprzą że to może wina aparatu a jak kupiłem starter plusa w ten sam dzień (już się wk... i chciałem sprawdzić) to net pop... jak dzika świnia. A na karcie orange była padaka No ale cóż awarii nie ma. Pocieszeniem jest fakt że jak już działa to działa ok, nie można narzekać. Dlatego nadal siedze u nich. Ale zawsze alternatywą do netu (tzn jak awarie beda coraz czestsze) jest iplus.

p
pomarańczowy burak

orange zeszło na psy a obsługa klienta jest zenujaca mam oferte orange free na karte w smartfonie kilka lat pod wzgledem parametrow oferty jest ok ale ...

w slupsku byly takie 2 dni ze net nie dzialal dzwonisz do nich po 20 minutach sie zkims laczysz oni cie przelaczaja itp itd tlumaczysz co jest grane a oni ci mowia zebys sprawdzil czy jestes w zasiegu. albo tlumacza ze wiem pan moze czasami jest pan w zasiegu slabszego internetu (edge) a nie szybszego (hspa) i takie tam pieprzone dyrdymały. Mowie ze nie dziala to nie dziala. Na koncu zglaszasz im usterke ze sie cos pieprzy a oni ci wysylaja po pol dnia smsa z dzialu technicznego ze wszystko jest u nich ok. Nastepnie po 2 dniach internet smiga jak wariat. Oczywiscie wg tej pseudo lini orange uroiles se usterke chamstwo i nic wiecej.

POLITYKA obsługi klienta daje 2-/6

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3