Sercem auta jest sześciocylindrowy silnik typu bokser z dwoma turbosprężarkami ze zmienną geometrią turbiny, którego moc w porównaniu z 911 Turbo została zwiększona o 30 KM, do 530 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 700 Nm.
Producent zapewnia, że mimo znacznego wzrostu mocy i dynamiki, 911 Turbo S zużywa 11,4 litra paliwa na 100 kilometrów, czyli tyle samo, co Porsche 911 Turbo. Według danych fabrycznych auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy, a od 0 do 200 km/h w 10,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
Porsche 911 Turbo S jest dostępne wyłącznie z siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią Porsche (PDK), która przenosi moment obrotowy na wszystkie koła poprzez Porsche Traction Management (PTM). Ponadto nad bezpieczeństwem jazdy czuwają m.in. Porsche Torque Vectoring (PTV) wraz z mechaniczną blokadą poprzeczną tylnej osi oraz ceramiczne hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
(fot. Fot. Porsche)
Porsche 911 Turbo S jest seryjnie wyposażon we wszystkie najnowocześniejsze rozwiązania, które dla standardowej wersji 911 Turbo dostępne są jako opcja.
Są to m.in. takie elementy jak, dynamiczne światła doświetlające zakręty, 19-calowe koła o stylistyce RS Spyder z centralną śrubą mocującą, trójramienna sportowa kierownica z przełącznikami łopatkowymi, adaptacyjne fotele sportowe, tempomat, zmieniarka płyt CD/DVD oraz ekskluzywna, dwukolorowa tapicerka skórzana w kolorach Black/Crema lub Black/Titanium Blue.
Auto będzie dostępne zarówno w wersji coupé, jak i jako kabriolet.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?