Pracownik Vectry się pomylił i odłączył nie ten przewód

Daniel Klusek daniel.klusek@mediaregionalne.pl
sxc.hu
Pani Łucja ze Słupska przez kilka dni nie mogła oglądać telewizji. Wszystko przez pracownika Telewizji Kablowej Vectra, który odciął nie ten przewód. Vectra przeprasza za incydent.

Pani Łucja, słupszczanka z ulicy Wita Stwosza, jest starszą, schorowaną osobą. Z trudem się porusza, w związku z tym rzadko wychodzi z domu. Jej jedyną rozrywką jest oglądanie telewizji. Niestety, przez kilka dni kobieta nie miała również i tego.

- W ubiegłą środę do kamienicy, w której mieszka mama, przyszli technicy z Telewizji Kablowej Vectra. Mieli odciąć sygnał telewizyjny jednemu z mieszkańców, który najprawdopodobniej zalegał z opłatami - mówi pan Roman, syn pani Łucji.

Tymczasem okazało się, że sygnału telewizyjnego pozbawiona została starsza pani.

- Gdy to się stało, mama miała akurat włączony telewizor. Gdy podeszła do okna, zobaczyła wychodzącego z klatki montera. Powiedziała mu, że odciął sygnał nie tylko tej osobie, której powinien - opowiada słupszczanin. - Poprosiła, żeby wrócił i naprawił swój błąd. Mężczyzna odwrócił się tylko, uśmiechnął i poszedł. Tymczasem mama ma wszystkie rachunki opłacone.

Starsza kobieta w czwartek rano poszła do Biura Obsługi Klienta Vectry, aby powiadomić o sprawie i domagać się jak najszybszej interwencji pracowników operatora.

- Dla mamy, która porusza się o kulach, była to bardzo długa i ciężka wyprawa. Na miejscu dowiedziała się, że faktycznie doszło do pomyłki. Niestety, nie oznaczało to, że ekipa techniczna przyjdzie do niej natychmiast i naprawi to, co zepsuła dzień wcześniej - mówi pan Roman.

W sprawie swojej mamy interweniował również nasz czytelnik. Jak twierdzi, dzwonił do Vectry sześć razy i wciąż był zbywany przez pracowników infolinii.

- Kazali mi się skontaktować z działem technicznym w Słupsku. Tam również przyjęto reklamację i kazano czekać. Nikt mi nie powiedział, kiedy usterka zostanie naprawiona - mówi mężczyzna. - Przez błąd pracowników technicznych moja mama musi siedzieć sama w głuchym mieszkaniu i nie wie nawet, kiedy ponownie będzie mogła oglądać telewizję. Przedstawiciel Vectry powiedział tylko, że wpisał naprawę do grafiku i że musimy czekać. Moim zdaniem ta naprawa powinna zostać wykonana poza kolejnością, bo przecież wynikała z ewidentnego błędu pracowników Vectry.

Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Telewizji Kablowej Vectra, potwierdza, że doszło do pomyłki.

- Z powodu błędnie oznaczonego kabla odcięliśmy sygnał naszej abonentce, za co bardzo przepraszamy - mówi Krzysztof Stefaniak. - Nie podaliśmy precyzyjnego terminu usunięcia awarii, ale ekipa techniczna zdawała sobie sprawę, że to zlecenie musi potraktować priorytetowo. Najpierw jednak musieliśmy uwzględnić w systemie ponowne podłączenie sygnału telewizyjnego do tej pani. Gdy tylko ekipa techniczna miała wolną chwilę, poszła na wskazany adres i przywróciła sygnał. Stało się to jeszcze w piątek.

Koronawirus fake news. Oto największe absurdy.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 30

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

c
chrumek
W dniu 31.08.2013 o 21:23, Gość napisał:

Nie ma upc w słupsku

ale jest Kanał6. Wkrótce będą nadawać program lokalny w HD - już trwają testy.
s
smakosz
W dniu 31.08.2013 o 21:23, Gość napisał:

Nie ma upc w słupsku

a szkoda.

G
Gość

Nie ma upc w słupsku

p
pijany bolek

w Słupsku masz upc? gdzie?

A
Agutek

Mnie się nie spodobał nowy pomysł Vectry na zmiany w regulaminie i cenniku, więc im wypowiedziałam umowę bez kar (Vectra dała taką możliwość do końca sierpnia). Teraz przechodzę do UPC, za 75 zł dostanę pakiet 3 usług (Net, TV, Telefon).

v
vexctrowXin

niestety, puszczanie w kółko 50 filmów w c+ kosztuje.... ;)

k
k90po

i świetnie ze bedzie mozna bezkarnie teraz wypowiedzieć umowe. ja sie zastanawiam nad przejsciem do upc i wezme multirooma z ci+, którego ofkors szanowna vectra nie ma. i jeszcze c+ ceny podnosza.. no super.tylko szkoda ze wyzsze ceny nie idą w parze z jakością.

f
fotomontaz

macie gdzieś linka do NOWEGO regulaminu? na stronie vectry jest tylko coś o lipcu 2013 i zmiana cennika... masakra...

G
Gość

Vectra zmienia regulamin. Można wypowiadać umowy

Cytat

 

Operator sieci kablowej Vectra zmienia regulamin świadczenia usług. W związku z tym abonenci mają prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji. Vectra ma obowiązek wysłania do każdego swojego klienta pisma o zmianie regulaminu. Jednak nie jest to przesyłka rejestrowana, więc zawsze może do kogoś nie dotrzeć.

 

Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2013 roku. Jeśli chce się zrezygnować z usług Vectry, umowę zawartą na dotychczasowych zasadach należy wypowiedzieć najpóźniej do 31 sierpnia 2013 roku. Aby to zrobić, należy udać się do najbliższego Biura Obsługi Klienta Vectry i złożyć ustne oświadczenie o wypowiedzeniu (nie trzeba pisać żadnego pisma), pracownik wydrukuje odpowiedni formularz i wystarczy go podpisać po uważnym przeczytaniu.

Zmiany dotyczą części głównej umowy, regulaminu świadczenia usług, warunków świadczenia usług oraz cennika, w którym zmianie ulegają wybrane opłaty, część pozycji zostaje usuniętych oraz wprowadzone zostają zmiany niektórych opisów.

 

źródło: wykop.pl/@Armo11

 

k
klyent weKtrY

znając vectra, to te info o zmianie regulaminu przyjdzie do mnie już we wrześniu. ile dni mam wtedy na wypowiedzenie? i dobrze, bo muszę dobrać 2 dekoder hd, może coś opuszczą z ceny tego badziewia ;)

g
gosc niedzielny

a  Krzysztof Stefaniak nie poinformował, iż za każdy dzień bez telewizji tej pani należy się zwrot 1/30 abonamentu miesięcznego + odszkodowanie w takiej samej wysokości. ciekawe, czy ta beznadzieja Vectra jej to wypłaci? pewnie, nie, bo nie było w reklamacji 'uzasadnionego żądania'. dno!

 

G
Gość
W dniu 31.07.2013 o 11:51, Ala2 napisał:

Ale póki co obowiązuje mnie umowa...ale masz rację... :)

 

 

 

Operator sieci kablowej Vectra zmienia regulamin świadczenia usług. W związku z tym abonenci mają prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji. Vectra ma obowiązek wysłania do każdego swojego klienta pisma o zmianie regulaminu. Jednak nie jest to przesyłka rejestrowana, więc zawsze może do kogoś nie dotrzeć.

A
Ala2
W dniu 31.07.2013 o 11:32, Gość napisał:

na multipleksach jest nadawanych za darmo 22 programy

Ale póki co obowiązuje mnie umowa...ale masz rację... :)

G
Gość

na multipleksach jest nadawanych za darmo 22 programy

C
Cocodrilo
W dniu 31.07.2013 o 11:20, Ala2 napisał:

Moim dostawcą jest Vectra, kaucji nie wpłacałam, problemów też nie mam, jak dotąd....Pozdrawiam Coco... :)

No cóż, ja nie twierdzę, że nie ma ludzi zadowolonych, ale ogólnie to co słyszę, to raczej negatywne opinie. 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3