Zdaniem komisji będzie rozpatrzenie wniosków mieszkaniowych złożonych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej od stycznia 2013 roku do 31 sierpnia 2018 roku.
- Dlatego wszyscy wnioskodawcy, którzy złożyli wnioski już kilka lat temu proszeni są o dostarczenie ich aktualizacji. Stosowne wnioski można pobrać na stronie internetowej PGM lub w Referacie Mieszkaniowym w ratuszu, w pokoju nr 4 - mówi Agnieszka Zwierz, dyrektor Wydziału Polityki Mieszkaniowej w słupskim ratuszu.
Jak powiedziała dyrektor Zwierz, na czele komisji stanie Beata Margalska, a jej członkami zostanie ośmiu pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzie. Członkowie komisji będą odwiedzać rodziny wnioskodawców, aby zweryfikować podane przez nich dane i wypełnić powszechnie znany kwestionariusz.
Szerzej o sprawie piszemy w jutrzejszym (27.03) wydaniu "Głosu Pomorza" i GP24 PLUS
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?