Sprawę problemu mieszkańcy, a zarazem klienci Vectry, opisali w następujący sposób.
- Od dłuższego czasu nie możemy korzystać z telewizji, za którą przecież płacimy, niejednokrotnie dużo. Zgłaszamy ten problem przez infolinię Vectry oraz w biurze usługodawcy przy ulicy Szczecińskiej, jednak bez skutku. Kilka miesięcy temu Vectra przeprowadziła modernizację swojej linii jedynie do numeru 15-tego, czyli połowy Wojska Polskiego. A nam każe się czekać. Co najśmieszniejsze w tej sytuacji, Vectra przyznaje odszkodowania rzędu, np. 20 złotych przy abonamencie 150 złotych, a telewizji – w okresie czerwca i lipca - nie można było oglądać przez ponad pół miesiąca – tłumaczą mieszkańcy. - Niby coś na chwilę naprawią, ale za kilka dni jest to samo. Nikt nam nie potrafi wyjaśnić, jak długo to potrwa. Vectra przyjmuje zgłoszenie i na tym koniec – dodają.
O zabranie głosu w tej sprawie poprosiliśmy firmę Vectra, a odpowiedź na skargi mieszkańców przekazała Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR.
- Choć ulica Wojska Polskiego w Słupsku to jeden z najbardziej problematycznych fragmentów - ze względu na stan infrastruktury do której nie ma dojścia - po długich staraniach pozyskaliśmy w ubiegłym roku zgodę na modernizację połowy Wojska Polskiego - potwierdzamy tym samym modernizację naszej infrastruktury przy ul. Wojska Polskiego do numeru 15. Jednocześnie potwierdzamy, że uzyskaliśmy zgodę na modernizację drugiego odcinka Wojska Polskiego i odbędzie się ona w tym roku. Jednak, ponieważ jest to główny deptak miasta, otrzymaliśmy zgodę na rozpoczęcie prac we wrześniu. Pragniemy zauważyć, że teren jeszcze w niedalekiej przeszłości był objęty gwarancjami po wykonanych pracach przez Urząd Miasta i nie były wydawane zgody na prace ziemne w tym obszarze – informuje Justyna Grzelak.
Jednocześnie koordynatorka ds. PR dodaje, że Dział Obsługi firmy Vectra uważnie analizuje zgłoszenia, które wpłynęły od klientów z ulicy Wojska Polskiego i trwają prace nad tym, aby tym klientom, którzy zgłaszali okresowy brak dostępu do usługi lub brak niektórych programów, wynagrodzić niedogodności w sposób inny niż opisane powyżej odszkodowania.
- Będę informować niebawem o szczegółach – dodaje Justyna Grzelak.
Jeżeli pojawią się nowe informacje w tej sprawie, wrócimy do tematu.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?