Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Problem z telewizją Vectry na połowie ulicy Wojska Polskiego w Słupsku

Wojciech Nowak
Wojciech Nowak
Problem z telewizją Vectry na połowie ulicy Wojska Polskiego w Słupsku
Problem z telewizją Vectry na połowie ulicy Wojska Polskiego w Słupsku Łukasz Capar
Mieszkający przy ulicy Wojska Polskiego klienci firmy Vectra zwracają uwagę, że zarówno w czerwcu, jaki i lipcu, mają problemy z dostępnością do usługi telewizyjnej sieci Vectra lub części kanałów telewizyjnych. Problem dotyczy tej połowy Wojska Polskiego, która czeka na modernizację linii operatora.

Sprawę problemu mieszkańcy, a zarazem klienci Vectry, opisali w następujący sposób.

- Od dłuższego czasu nie możemy korzystać z telewizji, za którą przecież płacimy, niejednokrotnie dużo. Zgłaszamy ten problem przez infolinię Vectry oraz w biurze usługodawcy przy ulicy Szczecińskiej, jednak bez skutku. Kilka miesięcy temu Vectra przeprowadziła modernizację swojej linii jedynie do numeru 15-tego, czyli połowy Wojska Polskiego. A nam każe się czekać. Co najśmieszniejsze w tej sytuacji, Vectra przyznaje odszkodowania rzędu, np. 20 złotych przy abonamencie 150 złotych, a telewizji – w okresie czerwca i lipca - nie można było oglądać przez ponad pół miesiąca – tłumaczą mieszkańcy. - Niby coś na chwilę naprawią, ale za kilka dni jest to samo. Nikt nam nie potrafi wyjaśnić, jak długo to potrwa. Vectra przyjmuje zgłoszenie i na tym koniec – dodają.

O zabranie głosu w tej sprawie poprosiliśmy firmę Vectra, a odpowiedź na skargi mieszkańców przekazała Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR.

- Choć ulica Wojska Polskiego w Słupsku to jeden z najbardziej problematycznych fragmentów - ze względu na stan infrastruktury do której nie ma dojścia - po długich staraniach pozyskaliśmy w ubiegłym roku zgodę na modernizację połowy Wojska Polskiego - potwierdzamy tym samym modernizację naszej infrastruktury przy ul. Wojska Polskiego do numeru 15. Jednocześnie potwierdzamy, że uzyskaliśmy zgodę na modernizację drugiego odcinka Wojska Polskiego i odbędzie się ona w tym roku. Jednak, ponieważ jest to główny deptak miasta, otrzymaliśmy zgodę na rozpoczęcie prac we wrześniu. Pragniemy zauważyć, że teren jeszcze w niedalekiej przeszłości był objęty gwarancjami po wykonanych pracach przez Urząd Miasta i nie były wydawane zgody na prace ziemne w tym obszarze – informuje Justyna Grzelak.

Jednocześnie koordynatorka ds. PR dodaje, że Dział Obsługi firmy Vectra uważnie analizuje zgłoszenia, które wpłynęły od klientów z ulicy Wojska Polskiego i trwają prace nad tym, aby tym klientom, którzy zgłaszali okresowy brak dostępu do usługi lub brak niektórych programów, wynagrodzić niedogodności w sposób inny niż opisane powyżej odszkodowania.

- Będę informować niebawem o szczegółach – dodaje Justyna Grzelak.

Jeżeli pojawią się nowe informacje w tej sprawie, wrócimy do tematu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza