Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rachunki z Vectry przychodzą po czasie

Marcin Markowski
W kilku miejscowościach obsługiwanych przez Vectrę nastąpiło opóźnienie w dostarczaniu ostatnich rachunków dla abonentów.
W kilku miejscowościach obsługiwanych przez Vectrę nastąpiło opóźnienie w dostarczaniu ostatnich rachunków dla abonentów. Fot. archiwum
Pan Andrzej ze Słupska we wtorek zobaczył w skrzynce na listy rachunek z Vectry. Zdziwiło go to, że na kopercie nie ma pieczątki informującej, kiedy list był wysłany.

- Najgorsze jest jednak to, że termin zapłaty minął trzydziestego pierwszego października - mówi pan Andrzej. - Wygląda na to, że list szedł do mnie ponad miesiąc, bo faktura była wystawiona 1 października. Nie chcę przez to płacić odsetek.

O wyjaśnienie tej dziwnej sytuacji poprosiliśmy rzecznika prasowego Vectry.

- W kilku miejscowościach obsługiwanych przez Vectrę nastąpiło opóźnienie w dostarczaniu ostatnich rachunków dla abonentów, za co bardzo przepraszamy. Z tego tytułu nie będziemy naliczać żadnych odsetek - zapewnił nas Krzysztof Stefaniak z biura public relations Vectry. - Na kopertach nie ma pieczątki, bo stosuje ją tylko Poczta Polska, natomiast Vectra korzysta z usług innego operatora. Jednocześnie chciałbym poinformować, że w grudniu mieszkańcy Słupska zyskają dostęp do nowej usługi - faktury elektronicznej.

Jak wyjaśnia Krzysztof Stefaniak, e-faktura zawiera te same dane co jej papierowy odpowiednik.

- Abonent, który zdecyduje się na korzystanie z nowej usługi, nie będzie musiał czekać na przesłanie papierowej wersji dokumentu. Korzystanie z e-faktury jest bezpłatne - dodaje rzecznik.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza