- Najgorsze jest jednak to, że termin zapłaty minął trzydziestego pierwszego października - mówi pan Andrzej. - Wygląda na to, że list szedł do mnie ponad miesiąc, bo faktura była wystawiona 1 października. Nie chcę przez to płacić odsetek.
O wyjaśnienie tej dziwnej sytuacji poprosiliśmy rzecznika prasowego Vectry.
- W kilku miejscowościach obsługiwanych przez Vectrę nastąpiło opóźnienie w dostarczaniu ostatnich rachunków dla abonentów, za co bardzo przepraszamy. Z tego tytułu nie będziemy naliczać żadnych odsetek - zapewnił nas Krzysztof Stefaniak z biura public relations Vectry. - Na kopertach nie ma pieczątki, bo stosuje ją tylko Poczta Polska, natomiast Vectra korzysta z usług innego operatora. Jednocześnie chciałbym poinformować, że w grudniu mieszkańcy Słupska zyskają dostęp do nowej usługi - faktury elektronicznej.
Jak wyjaśnia Krzysztof Stefaniak, e-faktura zawiera te same dane co jej papierowy odpowiednik.
- Abonent, który zdecyduje się na korzystanie z nowej usługi, nie będzie musiał czekać na przesłanie papierowej wersji dokumentu. Korzystanie z e-faktury jest bezpłatne - dodaje rzecznik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?