Od ubiegłego roku Biuro Kontroli Zarządczej słupskiego ratusza kontroluje wykorzystanie dotacji, które
otrzymywały i otrzymują niepubliczne placówki oświatowe w Słupsku. W ramach tych działań w styczniu br. kontrolerzy z ratusza trafili do Zespołu Szkół Społecznych i Ponadgimnazjalnych przy ul. Grottgera. Skontrolowano tam dokumentację wykorzystania dotacji, którą szkoła otrzymała z ratusza od maja 2009 do grudnia 2010 roku.
Z protokołu pokontrolnego wynika, że kierownictwo tej placówki powinno zwrócić miastu przeszło 1,3 mln zł. Na tę kwotę składa się pobrane przez dwa lata wynagrodzenie dyrektora w wysokości ponad 1,2 mln zł. Kontrolerzy uznali także, iż nie miał on prawa wykorzystać dotacji na zakup samochodu i motoru w łącznej wysokości 23 tys. zł, jak również pokrycia kosztów ich utrzymania (54 tys. zł) i zakupu odzieży do jazdy na motorze (3304 zł).
Jak uzasadniają to kontrolerzy, co na to kierownictwo placówki - czytaj więcej w środowym (26 października) w papierowym wydaniu "Głosu Pomorza".
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?