Wyświetlenia czy wydruki?
Odpowiedz brzmi: i to i to. Tradycja idzie w parze z nowoczesnością, aby zdobyć wielu odbiorców, warto zadbać o spójny przekaz – zarówno w świecie wirtualnym, jak i realnym. Content is king – treść miała, ma i będzie mieć ogromną wartość reklamową. Druk jednak nadal jest w cenie – i choćbyśmy wydali majątek na reklamę w sieci – warto pamiętać, że rola tradycyjnych materiałów reklamowych wciąż jest ogromna. Chodzi tutaj zarówno o wizytówki, broszury i ulotki, jak i o odpowiednie oznaczenie i projektowanie biura lub sklepu stacjonarnego.
Drukowanie i projektowanie online
Drukowanie w sieci zyskuje coraz więcej zwolenników – zaletą tego rozwiązania jest wygoda, szybkość i łatwość zamówienia gotowych wydruków. Zazwyczaj jednak, żeby proces przebiegał sprawnie, trzeba mieć gotowy projekt i wizję materiałów reklamowych. Przynajmniej tak było do tej pory – obecnie powstało narzędzie, które pozwoli uzyskać wyjątkowe materiały – bez bariery, jaką był brak projektu. Chodzi o platformę oferującą nie tylko druk online, ale także darmowe szablony, inspiracje – i bogatą bazę zdolnych grafików. Pionierem w tworzeniu takich rozwiązań jest polski start-up Colour.me.
Platforma graficzno-poligraficzna – czyli nowy sposób na promocję
Jak to działa? Po prostu: wchodzimy na stronę, przeglądamy inspiracje i darmowe szablony – np. wizytówek lub plakatów. Ważne, że szablony są autorskie – nie powstały z masowych generatorów czy gotowych narzędzi. Jeśli spodoba mam się dany wzór – wystarczy wypełnić go swoimi danymi i zamówić wydruki.
Można też skorzystać z bogatej bazy grafików. Nie trzeba im wierzyć na słowo – na stronie umieszczone są próbki ich prac, prezentują też zakres swoich umiejętności. Projektant i klient indywidualnie ustalają zasady współpracy, którą wspiera platforma, m.in. poprzez wygodny wewnętrzny komunikator oraz przez atrakcyjne zniżki na druk (jeśli oczywiście zdecydują się na wydruk z Colour.me). Aha i przesyłka – zawsze kosztuje 0 zł.
Wydrukuj sukces swojej firmy z Colour.me
Wszystkie wydruki wykonywane są w jednej z najlepszych drukarni w kraju. Co to daje klientowi? Przede wszystkim spójność kolorystyczną i jakościową wykonywanych materiałów – a także bogatą ofertę: od druku offsetowego, przez cyfrowy, druk na tekstyliach czy solwentowy. Całości dopełnia świetnie wyposażona introligatornia oraz zaangażowani i doświadczeni drukarze.
Podsumowując: wybierając platformy poligraficzno-graficzne możemy wiele zyskać. Przede wszystkim płacimy za konkretny efekt, a nie za całą otoczkę i usługę (jak np. w przypadku współpracy z agencją reklamową). Ponadto otrzymujemy najlepiej dopasowane materiały, bo mamy decydujący wpływ na ich wybór. A do tego, gotowe wydruki reklamowe możemy mieć już za kilka dni na biurku – bez przepłacania i tracenia czasu na pośredników.
Zainteresowanych zapraszamy do sprawdzenia promocji w Colour.me.
Jak efektywnie promować firmę?
Wiemy już, gdzie można wykonać materiały reklamowe. Warto jeszcze wspomnieć jeszcze o tym, jak promować – by być zauważonym? Wszystkie komunikaty – zarówno w sieci, jak i na materiałach drukowanych powinny być dopasowane do grupy odbiorców i dawać im określone korzyści. Bądźmy szczerzy i otwarci na potrzeby klienta. Jak to mawiał S. Jobs, Twój czas jest ograniczony, więc nie marnuj go na bycie kimś, kim nie jesteś. Dajmy więc klientowi prawdę i coś, co mu się spodoba lub przyda.
Jedenaste: nie osaczaj
Nie trzeba być wybitnym marketerem, żeby zauważyć, że ludzie są coraz bardziej zmęczeni nachalną reklamą, która atakuje ich z wszystkich stron. Banery, filmiki, spoty i product placement – wszystko to często wzmaga niechęć do danych marek. Zamiast strzelać na oślep warto więc postawić na subtelną i dopasowaną reklamę. W tych czasach zdecydowanie lepiej iść w stronę permission marketingu (czyli tzw. marketingu za zgodą). I to zarówno w przypadku działań online, jak i offline.
Sęk w tym, żeby pozwolić się znaleźć i zrobić wszystko, aby klient sam chciał nas poznać. Warto więc edukować, podkreślać korzyści i tworzyć materiały, po które klient sam chętnie sięgnie – zarówno w sieci (np. inbound marketing), jak i przy tworzeniu materiałów drukowanych. Poza odpowiednim contentem, zwróćmy też uwagę na formę, format i na dopasowany projekt.
Twórz materiały promocyjne szyte na miarę
Tworząc ulotkę, gazetki lub broszury firmowe, dajmy klientowi coś od siebie – rabat, zaproszenie na darmowe konsultacje – czyli po prostu coś, dzięki czemu on sam będzie chciał nas poznać. W sieci twórzmy angażujące teksty, filmiki, ebooki lub webinaria – słowem: wszystko, co sami chcielibyśmy znaleźć w sieci. W materiałach drukowanych wyjdźmy z pudełka: stwórzmy zabawne, zaskakujące lub edukujące materiały. Dajmy klientowi powód, by sam chciał sięgnąć po nasze materiały, a potem je zachować. Bądźmy ciekawi i efektowni, a klient sam będzie chciał nas odszukać. Tylko tyle i aż tyle.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?