1 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Ustki.Kurort promowany jest w telewizji, w gazetach i na billboardach, już niebawem działania marketingowe prowadzone będą w internecie. Hasło przewodnie kampanii to "Ustka na fali".
Kampania billboardowa prowadzona jest w największych polskich miastach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach. Obejmuje łącznie 39 nośników i potrwa przez cały kwiecień.
Również w kwietniu, na antenie telewizji TVN24, przed prognozami pogody wyemitowanych zostanie 40 plansz sponsorskich, zapraszających do Ustki. Ustka będzie reklamowana również na portalach internetowych, w tygodnikach opinii i radiu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?