Po naszej informacji o zmianie systemu lojalnościowego w słupskim hipermarkecie Leclerc odezwał się do nas Marek Zapolski, miejski rzecznik konsumentów, który przyznał, że to wskutek jego interwencji ten sklep zmienił funkcjonujący w nim system lojalnościowy.
- List w sprawie systemu lojalnościowego napisałem do dyrektora sklepu E.Leclerc w Słupsku po tym, jak kilku słupszczan zgłosiło się do mnie, abym wpłynął na poprawę oferty prezentów, które można było dostać w tym sklepie w zamian za zebrane punkty - tłumaczy pan Zapolski.
Jako dowód przesłał do nas kopię swojego listu oraz odpowiedź Gregory Domera, dyrektora słupskiego Leclerca. Z tego ostatniego jasno wynika, że zdaniem zarządu sklepu uatrakcyjnienie oferty prezentów oraz utrzymanie dotychczasowego systemu lojalnościowego nie jest możliwe ze względu na rosnące koszty i malejące dochody sklepu ze względu na rozwijającą się konkurencję na osiedlu oraz utrudnienia spowodowane przez budowę ringu miejskiego. O tych kłopotach przedstawiciele Leclerca poinformowali nawet prezydenta miasta.
- Nie spodziewałem się, że w wyniku mojej interwencji kierownictwo E. Leclerca zmieni system lojalnościowy na mniej korzystny - mówi Zapolski.
Teraz bowiem zebrane punkty są przeliczane na pieniądze, które stanowią rodzaj rabatu dla klienta. - Po przeliczeniu punktów na mojej karcie były one warte 2,70 zł. Dlatego ją podarłem - mówi Marek Zapolski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?