Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skarga klientki na sklep sieci Kaufland w Słupsku. Są przeprosiny i zaoferowanie pomocy

Andrzej Gurba
Andrzej Gurba
Kaufland w Słupsku
Kaufland w Słupsku Krzysztof Piotrkowski/Archiwum
Pani Joanna, ponad 80-letnia mieszkanka Słupska skarży na aroganckie zachowanie pracownicy biura obsługi klienta w sklepie sieci Kaufland. – Chciałam złożyć reklamację. Jestem osobą schorowaną, poruszającą się o kulach. Musiałam długo czekać i odnoszono się do mnie w arogancki sposób – mówi pani Joanna. Centrala sieci sprawę wyjaśniła, przepraszając klientkę i oferując jej pomoc na przyszłość.

- Stałam w kolejce. Przede mną była inna osoba, ale najwyraźniej nie składała reklamacji. Trudno mi było stać i czekać. Mam protezy w biodrach, poruszam się o kulach. Zapytałam, czy mogę być szybko obsłużona. Odpowiedź była arogancka i że mam czekać. Kiedy przyszła moja kolej, pracownica opuściła swoje miejsce, nic nie mówiąc. Wróciła za dziesięć minut. Sprawę w końcu załatwiłam, ale to nie tak powinno wyglądać – mówi nasza czytelniczka.

Zwróciliśmy się o wyjaśnienie sprawy do centrali sieci Kaufland. Oto odpowiedź. - W sieci Kaufland zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem, dlatego każde zgłoszenie traktujemy z należytą uwagą. Po rozmowach z pracownikami otrzymaliśmy pełen obraz sytuacji. Klientce zostało wskazane miejsce, w którym może odpocząć oraz wezwano pracownika, który obsłuży reklamację. Zgłoszenie dotyczyło ceny produktu i wymagało od pracownicy przejścia na halę sprzedaży, co faktycznie zajęło około 5 minut. Po weryfikacji i wyjaśnieniu sytuacji klientka odeszła. Następnego dnia klientka odbyła rozmowę z menadżerem marketu, w trakcie której wyraziła opinię na temat długiego oczekiwania na załatwienie sprawy. Menedżer marketu przeprosił klientkę za zaistniałą sytuację i zaoferował jej pomoc przy zakupach – każdorazowo, gdy będzie w przyszłości potrzebować wsparcia ze strony pracowników marketu. Dodatkowo menedżer przeprowadził rozmowę z personelem, w trakcie której przypomniał procedury i standardy Kaufland w zakresie obsługi klientów – napisała Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wielki Piątek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza