W okresie od stycznia do lutego 2011 Škoda sprzedała 6308 sztuk samochodów, o 347 (5,82%) więcej, niż w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
W samym lutym br. na zakup samochodu oznaczonego logo Škody zdecydowało się 3021 nabywców. Największą popularnością cieszyła się Škoda Octavia (łączna sprzedaż 1 443 szt.) i Fabia (1 094 szt.).
Škoda konsekwentnie realizuje plan sprzedaży przyjęty na 2011 rok. Póki co, ani zmiany dotyczące możliwości odliczenia podatku VAT od samochodów z homologacją ciężarową, ani inne czynniki rynkowe nie zagroziły stabilnej pozycji czeskiego producenta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?