Według Moniki Nowakowskiej, rzeczniczki KB, przeprowadzano rutynową konserwację systemu informatycznego. - Klientom naszego banku nie przysparza ona utrudnień, dlatego nie uprzedzaliśmy ich o planowanym działaniu - tłumaczy rzeczniczka.
Tymczasem pani Agnieszka, klientka banku, nie kryła wczoraj rozżalenia. - Nie mogę zrobić przelewu, a na dodatek bankomat przy banku jest nieczynny. Zablokowano mi dostęp do pieniędzy.
Utrudnienia więc wystąpiły, co potwierdziła informacja umieszczona na drzwiach banku. Z niej dowiedzieliśmy się, że wczoraj miała miejsce nie konserwacja, lecz awaria systemu informatycznego.
Problemy zakończyły się dopiero po godzinie 15. Zapewniono nas jednak, że pracownicy banków będą pracować do późnego wieczora, aby nadrobić wszystkie zaległości, tak aby klienci banku nie ponieśli żadnych strat.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?