Słupsk. Czterech pijanych chłopaków pobiło mężczyznę za zwrócenie uwagi

Fot. stock/archiwum
Fot. stock/archiwum
31-letni słupszczanin, który zwrócił uwagę czterem pijanym młodzieńcom, aby nie niszczyli mienia, został przez nich dotkliwie pobity. Wszyscy bandyci zostali schwytani i przedstawiono im już zarzuty.

W sobotę wieczorem dyżurny słupskiej komendy otrzymał telefoniczne zgłoszenie, że przy jednym ze sklepów przy ul. Kilińskiego trwa bójka.

Patrole szybko zjawiły się na miejscu. Przed sklepem stał 31-letni mężczyzna z zakrwawioną głową. Był pod wpływem alkoholu. Policjantom oświadczył, że został kilka minut wcześniej pobity przez czterech młodych ludzi, którzy na widok radiowozów uciekli.

Patrole po krótkim czasie na podstawie rysopisów zatrzymali całą czwórkę. Napastnikami okazali się słupszczanie 21-letni Paweł K., 21-letni Jacek S., 20-letni Rafał S. oraz 16-latek Wszyscy byli pod wpływem alkoholu od 1,0 do 2 promili.

Osadzono ich w policyjnym areszcie.
Śledczy pracujący nad tą sprawą ustalili przebieg tego zdarzenia.

Wieczorem 31-latek poszedł do sklepu zrobić zakupy. Przed sklepem stało czterech młodych mężczyzn. Wychodząc ze sklep zauważył jak pijani "młodzieńcy' beż żadnego powodu niszczą leżące na ulicy rury ceramiczne. Kiedy zwrócił im uwagę aby tego nie robili został zaatakowany.

"Agresorzy" przewrócili 31-latka na ziemię i zaczęli bić. Jakby tego było mało najbardziej agresywny Rafał S. wziął butelkę wódki, która wypadła pokrzywdzonemu z reklamówki i uderzył 31-latka w głowę.

Pokrzywdzony został przewieziony do szpitala. Lekarze stwierdzili rany tłuczone głowy. Po udzieleniu pomocy medycznej został zwolniony do domu. Zatrzymanych po wytrzeźwieniu przesłuchano i przedstawiono zarzuty. 16-latka przesłuchano jako nieletniego sprawcę czynu karalnego. Teraz jego sprawą zajmie się Sąd Rodzinny i Nieletnich. Natomiast 20-letniemu Rafałowi S. przedstawiono zarzut udziału w bójce lub pobiciu z użyciem niebezpiecznego narzędzia. Grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności. 21-letni Paweł K. i Jacek S. odpowiedzą za udział w bójce.

Za to przestępstwo grozi kara do 3 lat pozbawienia wolności.

Wideo

Komentarze 20

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Tylko w Miami nie ma kozaków Tam by udawali ofiary i pokrzywdzonych mimo, że sami zaczynają.

G
Gość
W dniu 02.03.2009 o 18:37, Gość napisał:

Ja nie pije wcale alkoholu,pod zadna postacia,ale slyszalam,ze wodke pije sie z glowa a nie z kielbasa.


ba a ja słyszałem że ALKOHOL to wróg więc trza go lać w ryj.
k
kindybał

Nie przejmujta się "owsiki" tym,co piszą forumowicze i "róbta co chceta".Puchy i tak nie dostaniecie:(

B
BógUrojony
W dniu 02.03.2009 o 20:37, zenada napisał:

Ty BogUrojony, swietnie dobrales nick bo faktycznie masz urojenia lecz obawiam sie ze sa to urojenia natury psychicznej... co Ty kurcze w czapke mozesz wiedziec?? zamknac rodzicow za 16 letniego syna ?? idiota jestes i to konkretny deb*** bo juz brak mi slow jak mozna nazwac kogos na takim poziomie jaki Ty prezentujesz. Chce poczekac do tego czasu gdy twoje dziecko bedzie miec 16 lat i (mam nadzieje ze to sie nie stanie) i cos nawywija, jestem strasznie ciekawy czy bedziesz podzielal ten sam poglad?? zastanow sie najpierw nad oskarzeniami nad ludzmi i nie oceniaj metod wychowawczych rodzicow tego chlopaka.


A co, synalek kogoś okradł i przyniósł łup do domu, i jeszcze powiedział, że to nie on? Nie podoba Ci się odpowiedzialność za własne dziecko? To nie obarczaj ją reszty społeczeństwa, a w szczególności, gdy wychowasz bandytę. Nie jestem za karaniem rodziców, jestem za ukaraniem tego gówniarza, bo to, co zrobił, to jest czyn świadomej napaści na człowieka, a nawet usiłowania zabójstwa. Ale niestety, wzorce wynosi się z domu. Wystarczyłoby kilka głośnych wyroków, a zaraz ojcowie przywróciliby swoje pociechy do pionu. I jak mogę nie oceniać metod wychowawczych rodziców tego bandyty?

Żeby używać epitetów, trzeba mieć też w zanadrzu argumenty. Wtedy boli. Ty właściwie argumentów nie masz, masz tylko zdanie oraz wiązankę. Skrajna miałkość.
t
tytus
W dniu 02.03.2009 o 20:37, zenada napisał:

Ty BogUrojony, swietnie dobrales nick bo faktycznie masz urojenia lecz obawiam sie ze sa to urojenia natury psychicznej... co Ty kurcze w czapke mozesz wiedziec?? zamknac rodzicow za 16 letniego syna ?? idiota jestes i to konkretny deb*** bo juz brak mi slow jak mozna nazwac kogos na takim poziomie jaki Ty prezentujesz. Chce poczekac do tego czasu gdy twoje dziecko bedzie miec 16 lat i (mam nadzieje ze to sie nie stanie) i cos nawywija, jestem strasznie ciekawy czy bedziesz podzielal ten sam poglad?? zastanow sie najpierw nad oskarzeniami nad ludzmi i nie oceniaj metod wychowawczych rodzicow tego chlopaka.


IRONIA-jest takie słowo...Tak, Twój nick tez mi coś mówi...Naucz się czytać między wierszami... A co do tych leszczy to szkoda ze nie trafili na kogos kto zrobiłby im akcję w stylu Stevena Seagala...
z
zenada
W dniu 02.03.2009 o 18:36, BógUrojony napisał:

Dokładnie!Już nie raz to mówiłem, ale powtórzę: uderzenie drugiego człowieka nogą w głowę lub szyję, lub też silnie pięścią, albo ostrym lub ciężkim przedmiotem, dźgnięcie nożem, i tego typu czyny, nie wspominając już o skakaniu po głowie leżącego, powinno być od razu kwalifikowane jako próba zabójstwa.16 latek nie powinien odpowiadać za ten czyn. Najwyraźniej jest za dużym idiotą, aby kontrolować swoje czyny. Wyrok powinni odsiedzieć ci, którzy mieli fantazję spłodzić dziecko nie mając żadnych predyspozycji go wychować. Wychowanie bandziora, to tak na prawdę zabójstwo z premedytacją, czyż nie?Dlaczego taka banda nigdy jakoś nie może trafić na specjalistę z gnatem w spodniach?



Ty BogUrojony, swietnie dobrales nick bo faktycznie masz urojenia lecz obawiam sie ze sa to urojenia natury psychicznej... co Ty kurcze w czapke mozesz wiedziec?? zamknac rodzicow za 16 letniego syna ?? idiota jestes i to konkretny deb*** bo juz brak mi slow jak mozna nazwac kogos na takim poziomie jaki Ty prezentujesz. Chce poczekac do tego czasu gdy twoje dziecko bedzie miec 16 lat i (mam nadzieje ze to sie nie stanie) i cos nawywija, jestem strasznie ciekawy czy bedziesz podzielal ten sam poglad?? zastanow sie najpierw nad oskarzeniami nad ludzmi i nie oceniaj metod wychowawczych rodzicow tego chlopaka.
b
brr

wlepic bandziorom maximum ile kodeks przewiduje. pozniej na nauki picia alkoholu

G
Gość
W dniu 02.03.2009 o 15:34, delpiero7 napisał:

"Jak nie umiesz to nie pij" xD



Ja nie pije wcale alkoholu,pod zadna postacia,ale slyszalam,ze wodke pije sie z glowa a nie z kielbasa.
B
BógUrojony
W dniu 02.03.2009 o 16:40, ??? napisał:

"Natomiast 20-letniemu Rafałowi S. przedstawiono zarzut udziału w bójce lub pobiciu z użyciem niebezpiecznego narzędzia. Grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności. 21-letni Paweł K. i Jacek S. odpowiedzą za udział w bójce." Nie rozumiem tego zarzutu, to nie była przecież bójka tylko napad. Czterech młodych idiotów zaatakowało jednego człowieka = napad.


Dokładnie!

Już nie raz to mówiłem, ale powtórzę: uderzenie drugiego człowieka nogą w głowę lub szyję, lub też silnie pięścią, albo ostrym lub ciężkim przedmiotem, dźgnięcie nożem, i tego typu czyny, nie wspominając już o skakaniu po głowie leżącego, powinno być od razu kwalifikowane jako próba zabójstwa.

16 latek nie powinien odpowiadać za ten czyn. Najwyraźniej jest za dużym idiotą, aby kontrolować swoje czyny. Wyrok powinni odsiedzieć ci, którzy mieli fantazję spłodzić dziecko nie mając żadnych predyspozycji go wychować. Wychowanie bandziora, to tak na prawdę zabójstwo z premedytacją, czyż nie?

Dlaczego taka banda nigdy jakoś nie może trafić na specjalistę z gnatem w spodniach?
???

"Natomiast 20-letniemu Rafałowi S. przedstawiono zarzut udziału w bójce lub pobiciu z użyciem niebezpiecznego narzędzia. Grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności. 21-letni Paweł K. i Jacek S. odpowiedzą za udział w bójce." Nie rozumiem tego zarzutu, to nie była przecież bójka tylko napad. Czterech młodych idiotów zaatakowało jednego człowieka = napad.

d
delpiero7

"Jak nie umiesz to nie pij" xD

d
damian

e tam pewnie juz ich wypuscili, po zawiasach i do domciu

G
Gość
W dniu 02.03.2009 o 14:50, Gość napisał:

ufff dobrze że mojego brata akurat nie było z tą "czwórką"... Pewnie nie brał by udziału w bójce a i tak bo go powinęli.. Jak są trzeźwi to dobre z nich chłopaki... no może poza panem Rafałem S. Taka tam właśnie dzielnica bez perspektyw...


dobre dzielnica bez perspektyw ??????,proponuję by zamiast picia i włóczęgostwa na cmentarzu liście po zamiatali,pomniki pomyli zaniedbane- jak nie mają lepszego zajęcia--pojeby jedne.
G
Gość

ufff dobrze że mojego brata akurat nie było z tą "czwórką"... Pewnie nie brał by udziału w bójce a i tak bo go powinęli..

Jak są trzeźwi to dobre z nich chłopaki... no może poza panem Rafałem S.

Taka tam właśnie dzielnica bez perspektyw...

l
laska

jak nie reagujesz na bandziorów ZLE!!! jak nastąpi jakaś reakcja JESZCZE GORZEJ!!!najlepiej z domu nie wychodzić,nic nie widzieć i nic nie słyszeć!!! i liczyc na to że może kiedyś bandziory same się wytłuką jak nie będą mieli kogo BIĆ!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3