Słupsk. Kolejne sto tysięcy złotych będą kosztować przenosiny MOPR

RedakcjaZaktualizowano 
Część pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, którzy urzędowali do tej pory przy ul. Sienkiewicza w Słupsku, zostało przeniesionych do nowego budynku przy ul. Słonecznej w czerwcu 2009 roku.

Razem z nimi przenieśli się podopieczni, którzy muszą pokonywać cały Słupsk, by załatwić swoje sprawy.
Idąc do nowej siedziby przy ulicy Słonecznej, klienci MOPR najczęściej korzystają z trasy od ulicy Zielonej.

- Tam jest bardzo niebezpiecznie, bo nie ma żadnego chodnika, często widzę, jak matki z dziećmi schodzą z jezdni, w ostatniej chwili uciekając przed samochodami - mówi nam anonimowo pracownik MOPR.

Miasto uznało, że rzeczywiście problem istnieje (wcześniej urzędnicy twierdzili, że dojście do siedziby MOPR jest bezproblemowe). Na najbliższej sesji Rady Miasta stanie projekt, według którego na Słonecznej ma powstać chodnik po jednej stornie ulicy za 100 tysięcy złotych.

- Chodzi o poprawę bezpieczeństwa. To nie znaczy, że wcześniej nie było niebezpiecznie - tłumaczy Mariusz Smoliński, rzecznik prasowy prezydenta.

Wideo

polecane: Flesz: Czy grozi nam katastrofa klimatyczna?

Materiał oryginalny: Słupsk. Kolejne sto tysięcy złotych będą kosztować przenosiny MOPR - Głos Pomorza

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 15

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
r
raczek

Niech wybudują ten chodnik ale niech zrobią też audyt w tej instytucji i pozabierają co niektórym np renty pijackie lub dofinansowanie dla "samotnych" matek które będąc samotne mieszkają z ojcami swoich pociech i często gęsto starają się o następnych potomków "samotnie" oczywiście

zgłoś
O
Obywatel

W bardzo wielu miejscach w mieście potrzebne są chodniki. Np. na ulicy Grażyny. Jest to łącznik pomiędzy Leszczyńskiego i Bartorego a więc droga o dużym znaczeniu dla pieszych - nie tylko dla lokalnych mieszkańców. Piesi chodzą jak leśna zwierzyna po tej wąskiej ulicy, przemykając pomiędzy jadącymi w obydwu kierunkach samochodami. Taki stan rzeczy utrzymuje się od około 30 lat - czyli od kiedy powstała ta ulica - i miasto ma to gdzieś. Innym przykładem jest Klonowa, gdzie chodnik też jest bardzo potrzebny. A tu proszę: jeszcze obiekt nie powtał a już słychać jazgot i łapsko wyciągnięte do miejskiej kasy. Paszli won

zgłoś
~ONA~
W dniu 23.09.2009 o 21:57, student napisał:

Normalnie Prezydent powinien teraz zrobić porządek z MOPR. Przecież tam wszystkimi przeciekami steruje góra. Komuś nie podoba się w MOPR to przeniesienie i póki będzie tam rządzić ta sama Pani czując się niezniszczalną. Dobra kontola Panie Prezydencie i zobaczy Pan drugie dno tej firmy. Sam Pan wie, że pod pana bokiem funkcjonuje pomoc społeczna której skutki odczuwają Pana wyborcy. Ci biedniejsi i nie umiejący się obronić. Chodnik jest potrzebny, ale przy okazji bezpieczniej będzie się Pan czuł z nowym zarządem w MOPR.Powodzenia w kolejnych wyborach!! Mam nadzieję, że mnie Pan nie zawiedzie i pokona konkurentów!


Tylko, że ta Pani to jest bardzo dobra znajoma naszego Pana PREZYDENTA i jak na razie żadne kontrole nic nie dadzą, zresztą na następna Panią Dyrektor zapowiada się jeszcze ''przyjemniejsza" Pani, ale pożyjemy zobaczymy. Wiem jedno Słupski MOPR to jeden wielki b...
zgłoś
h
hawwa

"To nie znaczy, że wcześniej nie było niebezpiecznie" - to zdanie mówi wszystko. Nie ma to jak podwójna negacja. Od razu było wiadomo, że będzie problem z chodnikiem.

zgłoś
s
sindirelka
W dniu 24.09.2009 o 11:32, Gość napisał:

'' podopieczni, którzy muszą pokonywać cały Słupsk, by załatwić swoje sprawy'''..właśnie po to przeniesiono MOPR na peryferie by prezydentczuł się komfortowo i nie widział biedy, która psuje wizerunek''zamożnego Słupska''.


Za rok zmieni mu się znowu wizja i przeniesie MOPR, np na Gdańską/Gdyńska bądź Szczecińską i znów trzeba będzie remontować chodniki, zmieniać pieczątki itp. Zrobi to wszystko za kolejną pożyczkę/kredyt I tak w koło Macieju (zbieżność imion przypadkowa )
zgłoś
G
Gość
W dniu 23.09.2009 o 21:57, student napisał:

Normalnie Prezydent powinien teraz zrobić porządek z MOPR. Przecież tam wszystkimi przeciekami steruje góra. Komuś nie podoba się w MOPR to przeniesienie i póki będzie tam rządzić ta sama Pani czując się niezniszczalną. Dobra kontola Panie Prezydencie i zobaczy Pan drugie dno tej firmy. Sam Pan wie, że pod pana bokiem funkcjonuje pomoc społeczna której skutki odczuwają Pana wyborcy. Ci biedniejsi i nie umiejący się obronić. Chodnik jest potrzebny, ale przy okazji bezpieczniej będzie się Pan czuł z nowym zarządem w MOPR.Powodzenia w kolejnych wyborach!! Mam nadzieję, że mnie Pan nie zawiedzie i pokona konkurentów!


'' podopieczni, którzy muszą pokonywać cały Słupsk, by załatwić swoje sprawy'''..właśnie po to przeniesiono MOPR na peryferie by prezydentczuł się komfortowo i nie widział biedy, która psuje wizerunek''zamożnego Słupska''.
zgłoś
n
neo-1

""wcześniej urzędnicy twierdzili, że dojście do siedziby MOPR jest bezproblemowe""

Skoro jest "tak dobrze", to po co wydawać niepotrzebnie tyle pieniędzy?. Trzeba wierzyć urzędnikom.

zgłoś
G
Gość
W dniu 24.09.2009 o 08:18, Gość napisał:

Ty chyba jednak mało się znasz To miałaby być oszczędność? Zatrudniałeś kiedyś choć jednego pracownika? Wątpię. Wiesz ile pracodawca musi wydać by zapłacić pracownikowi 1300 zł? razy 50 osób?Znacznie taniej jest jest podnajmować firmy na umowę zlecenie. Jak myślisz czemu szpital od dawna nie zatrudnia salowych (sprzątaczek) na etacie tylko wynajmuje firmę? Bo ma o połowę taniej! To samo będzie po prywatyzacji z administracją i działem technicznym. Na etacie to może kilkanaście osób zostanie. No i 1300 dla fizycznych w naszym mieście? Tyle dostaje na rękę duża część urzędników w UM, więc zapomnij o takich pensjach z miasta dla pracowników fizycznych


Nie wiem kolego koleżanko,czy się na tym znam czy nie znam ja dałem swój punkt widzenia,ale zapewniam cię że chciałbyś popracować dla mnie i ze mną bo ludzie którzy ze mną u mnie i dla mnie pracują nie narzekają ,wiesz czemu,bo mają po ok 1000-1500tygodniowo pracując nie raz po 3-4h/dziennie a nie raz jak trzeba i po12h,tak więc ja to po swojemu widzę ,spróbuj wyremontować komuś mieszkanie weź ze 2-3 osoby ze sobą i pogadamy o tym,ok
zgłoś
G
Gość

Ty chyba jednak mało się znasz To miałaby być oszczędność? Zatrudniałeś kiedyś choć jednego pracownika? Wątpię. Wiesz ile pracodawca musi wydać by zapłacić pracownikowi 1300 zł? razy 50 osób?
Znacznie taniej jest jest podnajmować firmy na umowę zlecenie. Jak myślisz czemu szpital od dawna nie zatrudnia salowych (sprzątaczek) na etacie tylko wynajmuje firmę? Bo ma o połowę taniej! To samo będzie po prywatyzacji z administracją i działem technicznym. Na etacie to może kilkanaście osób zostanie.
No i 1300 dla fizycznych w naszym mieście? Tyle dostaje na rękę duża część urzędników w UM, więc zapomnij o takich pensjach z miasta dla pracowników fizycznych

zgłoś
G
Gość

prezydent powinien się zastanowić czy TERAZ nie zorganizować tzw. EKIPY OD WSZYSTKIEGO i zatrudnić ich do PRAC INTERWENCYJNYCH typu wymiana żarówek w ratuszu,grabienie i zbieranie liści,układanie chodników,rozbiórki starych ruder(komórki itp.) idzie jesień i zima taka ekipa mogłaby też odśnieżać chodniki ,bo chyba pamiętamy co było poprzedniej zimy!!!! byłoby to taniej jak do każdej pracy zatrudniać specjalne ekipy.O pracę jest trudno więc taka ekipa byłaby w sam raz tylko 50 ludzi, dajmy kierownik budowy ze wszystkimi uprawnieniami,3kierowców-robotników (by nie zrzędzili że są tylko kierowcami i resztę robót olewają) absolwenta po szkole ogrodniczej itp.ludzi i ze 30-40zwykłych pracowników fizycznych z różnymi zawodami jak i bez.mogliby zostać zatrudnieni przez PUP lub inną komórkę d/s bezrobocia za rozsądną wypłatę 1300netto taka sprawa rozwiązalaby niejeden problem w Słupsku i miasto zaoszczędziłoby duuużo duuużo pieniędzy.pewnie zaraz zaczną się jęki że za 1300 na rękę nikt by nie chciał pracować -jak to zwykle bywa- ale nawet kasjerka czy fryzjerka nie ma więcej w tym mieście.

zgłoś
G
Gość
W dniu 23.09.2009 o 22:29, Rebelivs napisał:

100 tysięcy za chodnik? Tyle kosztuje kilometr drogi asfaltowej.....


jeśli tyle kosztuje kilometr drogi asfaltowej, to do mopru na słonecznej dociągnięto już 20 kilometrów, bo położony po przenosinach dywanik kosztował jak dotychczas 2 miliony.
zgłoś
G
Gość

Ja słyszałam ze z ust Prezydenta padły słowa ,że: biedy w centrum Słupska nie chce widzieć , dlatego wysłali siedzibę m.o.p.r na koniec miasta. Jestem zwolenniczką Prezydenta ,ale z tym powinien zrobić porządek bo nawet byle człowiek jest człowiekiem i należą mu się prawa do azylu . Tak więc niech każdy się zastanowi czy warto było przenosić M.o.P.R

zgłoś
R
Rebelivs

100 tysięcy za chodnik? Tyle kosztuje kilometr drogi asfaltowej.....

zgłoś
s
student

Normalnie Prezydent powinien teraz zrobić porządek z MOPR. Przecież tam wszystkimi przeciekami steruje góra. Komuś nie podoba się w MOPR to przeniesienie i póki będzie tam rządzić ta sama Pani czując się niezniszczalną. Dobra kontola Panie Prezydencie i zobaczy Pan drugie dno tej firmy. Sam Pan wie, że pod pana bokiem funkcjonuje pomoc społeczna której skutki odczuwają Pana wyborcy. Ci biedniejsi i nie umiejący się obronić. Chodnik jest potrzebny, ale przy okazji bezpieczniej będzie się Pan czuł z nowym zarządem w MOPR.
Powodzenia w kolejnych wyborach!! Mam nadzieję, że mnie Pan nie zawiedzie i pokona konkurentów!

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3