Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Słupsk> Ratusz pracuje nad nową strategią promocyjną miasta

Zbigniew Marecki [email protected] Fot. Archiwum
Strategię promocyjną Słupska najpierw poznają radni
Strategię promocyjną Słupska najpierw poznają radni
Strategii miasta ma towarzyszyć nowe hasło promocyjne. Na opracowaniem całości pracuje poznańska agencja Landbrand. Na razie wszystkie prace są utrzymywane w tajemnicy.

- Chcemy, aby jako pierwsi z propozycjami agencji zapoznali się miejscy radni. Stanie się to we wrześniu. Dopiero wtedy chcemy ujawnić wszystkie szczegóły - mówi Magdalena Pawłowska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji w magistracie.

Firma Landbrand była współautorem ubiegłorocznego badania dotyczącego atutów i słabości Słupska. Według niego największym atutem miasta jest to, że leży nad rzeką. Dlatego ludziom z zewnątrz kojarzy się ze spływami, elektrowniami wodnymi i wędkarzami, którzy przyjeżdżają do Słupska z różnych regionów Polski na trocie.

Zdaniem badaczy Słupsk też wpisuje się w kojarzony z Gdańskiem Szlak Bursztynowy, nie wstydzi się swojej niemieckiej przeszłości i wyróżnia się wielką kolekcją prac Witkacego, który nigdy nie odwiedził miasta. Za najbardziej kojarzące się z miastem postaci uznali Heinricha von Stephana, Witkacego i Otto Freundlicha.

Według badania naszą słabością natomiast jest to, że znane w Polsce firmy - Gino Rossi, Scania i Nord - które działają w mieście lub najbliższej okolicy nie kojarzą się ze Słupskiem. Tak samo nie wykorzystaną szansą jest także skojarzenie miasta z architekturą secesyjną.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza