- Chcemy, aby jako pierwsi z propozycjami agencji zapoznali się miejscy radni. Stanie się to we wrześniu . Dopiero wtedy chcemy ujawnić wszystkie szczegóły - mówi Magdalena Pawłowska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji w magistracie.
Firma Landbrand była współautorem ubiegłorocznego badania dotyczącego atutów i słabości Słupska. Według niego największym atutem miasta jest to, że leży nad rzeką. Dlatego ludziom z zewnątrz kojarzy się ze spływami, elektrowniami wodnymi i wędkarzami, którzy przyjeżdżają do Słupska z różnych regionów Polski na trocie.
Zdaniem badaczy Słupsk też wpisuje się w kojarzony z Gdańskiem Szlak Bursztynowy, nie wstydzi się swojej niemieckiej przeszłości i wyróżnia się wielką kolekcją prac Witkacego, który nigdy nie odwiedził miasta. Za najbardziej kojarzące się z miastem postaci uznali Heinricha von Stephana, Witkacego i Otto Freundlicha.
Według badania naszą słabością natomiast jest to, że znane w Polsce firmy - Gino Rossi, Scania i Nord - które działają w mieście lub najbliższej okolicy nie kojarzą się ze Słupskiem. Tak samo nie wykorzystaną szansą jest także skojarzenie miasta z architekturą secesyjną .
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?