Kolejny ekran zainstalowała firma Kauf-sat na ulicy Tuwima obok centrum handlowego Wokulski. Już wyświetlane są na nim reklamy lokalnych firm.
Zapewniono nas także, że nie jest to ostatni taki telebim w Słupsku.
– Wystarczy tylko wyjechać do większych miast, by zauważyć, że elektroniczne telebimy wypierają zwykłe billboardy, na których naklejane są plakaty reklamowe – mówi Marek Gudrowski z firmy Kaufsat. – Planujemy w najbliższym czasie postawić jeszcze dwa lub trzy telebimy. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ wymaga licznych pozwoleń. Między innymi musimy liczyć się ze zdaniem plastyka miejskiego.
Zaletą wielkoformatowych telebimów są zróżnicowane opłaty za reklamy.
– Za reklamy naklejane na normalnych billboardach trzeba zapłacić z góry dużo pieniędzy – mówi Marek Gudrowski. – Elektroniczne wyświetlacze mają tę zaletę, że za reklamę można zapłacić na przykład 500 złotych lub 5 tysięcy złotych. Zależnie od czasu trwania wyświetlanej informacji i częstotliwości jej pojawiania się. Na tego typu reklamę mogą więc pozwolić sobie także mniejsze firmy.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?