SALON
SALON
Działa na rynku od 1996 roku. W salonie pracują 32 osoby. Miejscowy Fiat pozbywa się najwięcej nowych aut spośród wszystkich marek. Udział w sprzedaży wynosi 18 procent.
Dilerów ocenia co miesiąc niezależna firma audytorska. Klienci otrzymują do wypełnienia ankiety lub są proszeni o telefoniczne oceny Fiata. Badania prowadzi także tajemniczy klient.
- My nie wiemy, do kogo wysyłane są ankiety, ani do kogo dzwonią ankieterzy - mówi Diug. - Pytania dotyczą poziomu naszych usług, kultury obsługi, cen i terminów oczekiwania na usługę.
Kim jest tajemniczy klient? To albo przedstawiciel firmy oceniającej, albo dziennikarz któregoś z pism motoryzacyjnych. Przychodzi do salonu anonimowo. Chce kupić samochód. Jest nie tylko bardzo wymagający, ale i kapryśny. Marudzi, a potem rezygnuje. Wraca do siebie i pisze raport, jak został obsłużony, czy poświęcono mu dostatecznie dużo czasu i uwagi. Na podstawie takich wizyt powstaje doroczna ocena poszczególnych dilerów.
Za rok ubiegły najwyższe noty i pierwsze miejsce dostał salon w Słupsku. - Dla nas oznacza to podniesienie poprzeczki i jeszcze większe starania o klienta - zapewnia Diug. - Natomiast naszym celem jest sprzedaż jednego samochodu dziennie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?