Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Słupski PGM zmienia rejonizację obsługi najemców

Zbigniew Marecki
Nowe Biuro Obsługi Mieszkańców ma znacznie podnieść jakość obsługi klientów PGM.
Nowe Biuro Obsługi Mieszkańców ma znacznie podnieść jakość obsługi klientów PGM. Łukasz Capar
Od 1 kwietnia Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Słupsku zmieni rejonizację zasobów mieszkaniowych, jakimi zarządza.

Zmiany będą polegać na kompleksowej obsłudze jednego budynku przez jeden rejon, co ma zapełnić poprawę jakości świadczonych przez spółkę usług - tłumaczy Aleksandra Podsiadły, rzecznik prasowy PGM.

Według niej decyzja o zmianach organizacyjnych była podyktowana występującymi trudnościami. z jakimi spotykał się najemca mieszkający we wspólnocie mieszkaniowej i regularnym odsyłaniem klienta z oddziału do oddziału.

W praktyce od 1 kwietnia w oddziale przy ul. Pl. Zwycięstwa 4 będzie znajdować się Administracja Zasobów Gminnych, która zajmie się obsługą tylko budynków w stu procentach komunalnych wraz ze znajdujące się w nich lokalami użytkowymi.

Natomiast budynki, w którym choć jeden lokal został wykupiony i gdzie funkcjonują wspólnoty mieszkaniowe, będą administrowane przez Administracje Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 i nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza