Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Słynni piłkarze ponownie reklamują Drutex

Wojciech Frelichowski [email protected]
Słynni piłkarze ponownie reklamują DrutexAmbasadorowie Druteksu (od lewej): Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo
Słynni piłkarze ponownie reklamują DrutexAmbasadorowie Druteksu (od lewej): Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo Drutex
Spółka Drutex z Bytowa rozpoczęłą nową kampanię reklamową z Lahmem, Błaszczykowskim i Pirlo.

Jak informuje Kamila Newlin-Łukowicz z agencji Premium Media, która obsługuje marketingowo Drutex, celem nowej kampanii bytowskiej spółki jest m.in. wzmocnienie rozpoznawalności marki i pozycjonowanie firmy jako czołowego przedsiębiorstwa w branży. Reklama jest realizowana w mediach w Polsce, Niemczech i we Włoszech.

W nowej kampanii reklamowej cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamy w powiązaniu z osobistymi przymiotami Philippa Lahma, Jakuba Błaszczykowskiego i Andrea Pirlo i atutami wynikającymi z ich narodowości, czyli: precyzja (Philipp Lahm), wiarygodność (Jakub Błaszczykowski) oraz elegancja (Andrea Pirlo). W projekcie wykorzystana została gra słów, z jednej strony podkreślająca zalety okien marki Drutex, z drugiej określająca największe atuty ambasadorów marki.

- Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna Drutex to produkt dla każdego, w stu procentach zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb klientów. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja." - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu spółki Drutex.

Jak podkreśla Jakub Kacprzak, specjalista w zakresie mediów i marketingu sportowego, zaangażowanie Lahma, Błaszczykowskiego i Pirlo było bardzo dobrym posunięciem Druteksu.

- Są to piłkarze znani nie tylko w Polsce, ale i w Europie, co ma znaczenie dla międzynarodowej strategii Druteksu. Do tego mogą się ono poszczycić wysokimi umiejętnościami sportowymi. Z tego względu kojarzą się takimi cechami, jak solidność i precyzja. Nie bez znaczenia jest również fakt, że nie są to osoby kontrowersyjne - podkreśla Jakub Kacprzak.

Zintegrowana kampania reklamowa Druteksu "Precyzja, wytrzymałość i elegancja w oknie" prowadzona będzie w 2016 roku na rynkach europejskich. Nad kampanią pracowały agencje z Polski, Niemiec i Włoch, które przygotowały zarówno reklamy prasowe, outdoorowe, internetowe i materiały POS. Pozostałe kreacje będą tworzone w trakcie trwania kampanii. Nowa reklama będzie prezentowana w kilku odsłonach, zarówno layoutów bazujących na indywidualnych wizerunkach piłkarzy, jak i zdjęciach grupowych.

Autorem zdjęć jest Andrea Varani, jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem trzech gwiazd europejskiego futbolu włoski fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium. że Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo zostali ambasadorami marki Drutex prawie dwa lata temu. Reklamy z trzema piłkarzami są pojawiają się w prasie oraz w telewizji i internecie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza