Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Soboń: Nie wyważamy otwartych drzwi, staramy się wykorzystywać tę drogę, którą przeszli inni, bo wzornictwo przemysłowe się opłaca

Maciej Badowski
Maciej Badowski
- Wzornictwo przemysłowe jest dzisiaj jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych- mówił Soboń.
- Wzornictwo przemysłowe jest dzisiaj jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych- mówił Soboń. Łukasz Kaczanowski
- Warto podpatrywać wszystko, co jest możliwe do tego, aby być konkurencyjny, aby być lepszym, aby wykorzystywać wszystkie szanse dla rozwoju biznesu, przemysłu i gospodarki- mówił Artur Soboń, wiceminister inwestycji i rozwoju.

- Wzornictwo przemysłowe się opłaca. Wzornictwo przemysłowe jest dzisiaj jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych. W państwach, w których jest ono najbardziej rozwinięte, tam mamy najbardziej rozwinięte gospodarki. Tam mamy produkty, które podbijają światowe rynki. Tam mamy championów gospodarczych, tam mamy te sukcesy, których życzylibyśmy wszystkim polskim firmom. Nie wyważamy otwartych drzwi, staramy się wykorzystywać tę drogę, którą przeszli inni, bo wzornictwo przemysłowe się opłaca- mówił minister Soboń.

- Design na pewno jest przy tej pierwszej idei, przy pierwszej identyfikacji potrzeby. Często jest to identyfikacja, która się odbywa przez badania rynkowe, ale to jest ta pierwsza interpretacja tego, co chcemy i stoi przy produkcie do samego końca- mówi dr hab. Bartosz Piotrowski, Pesa S.A. - Obserwując jego życie na rynku, zbierając dane następnych produktów, weryfikując to, badając to, jak ten produkt się sprawdza. Design jest cały czas przy produkcie- podsumowuje Piotrowski.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza