Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Starka zmienia swój wygląd

Jarosław Dziedzic
W Agencji Kreatywnej 29 Colors ze Szczecina od ponad roku trwały prace nad stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej Starki.
W Agencji Kreatywnej 29 Colors ze Szczecina od ponad roku trwały prace nad stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej Starki. materiały prasowe
Najsłynniejszy trunek ze Szczecina wraca na salony w nowej odsłonie.

Starka jest bodaj najbardziej poszukiwaną spośród wszystkich polskich wódek. Po kilku latach od upadłości szczecińskiego Polmosu, jedynego miejsca w Polsce, gdzie była produkowana, legendarny trunek powrócił. Starka trafiła na rynek w nowej odsłonie - z nowym znakiem firmowym, dedykowaną etykietą oraz w oryginalnej butelce.
Ze względu na swoją złocistobrązową barwę, Starka często określana jest mianem "polskiej whisky". Jednak tak naprawdę Starka jest okowitą, czyli wódką starzoną w dębowych beczkach, w kolorze whisky, wytwarzaną ze spirytusu otrzymanego po fermentacji żyta z dodatkiem liści lipy lub jabłoni. Ten słynny trunek, w nowej i nietypowej kwadratowej butelce, opatrzonej zupełnie nową etykietą, wrócił na salony i trafił w limitowanej edycji na sklepowe półki - najpierw Starka osiemnastoletnia, a następnie rocznik trzydziestoletnia.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza