Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sukces Doliny Charlotty i usteckiego Grand Lubicza

Wojciech Frelichowski
Nagrody Hotel Brand Awards wręczono podczas gali Hotel Marketing Conference w Poznaniu.
Nagrody Hotel Brand Awards wręczono podczas gali Hotel Marketing Conference w Poznaniu. Dolina Charlotty
Dolina Charlotty i ustecki hotel Grand Lubicz zdobyły cenne nagrody hotelarskie. Wyróżnienia przyznano podczas Hotel Marketing Conference w Poznaniu.

Hotel Marketing Conference 2016 to największa impreza marketingowa w branży hotelarskiej w Polsce. Konferencja odbyła się w trakcie międzynarodowych targów Polagra w Poznaniu. Podczas tego spotkania wyłoniono zwycięzców wieloetapowego konkursu hotelarskiego Hotel Brand Awards. W finale 228 przedstawicieli branży hotelarskiej wyłoniło sto finałowych obiektów.

Dolina Charlotty Resort & Spa została zwycięzcą w dwóch kategoriach - Spa oraz Family - zdobywając tytuł "Brand Of The Year". W kategorii Spa Dolina Charlotty pokonała tak renomowane obiekty, jak Hotel SPA Dr Irena Eris Krynica Zdrój oraz Hotel Arłamów w Ustrzykach Dolnych.

- To dla nas niezwykłe wydarzenie. Zdobycie nagród w tym prestiżowym konkursie jest dowodem, że nasza praca została doceniona - komentuje Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający Doliny Charlotty. - Ten konkurs pokazał wartość naszej marki oraz to, że jest ona rozpoznawalna. Uważam, że zapracowaliśmy sobie na to. Argumentem przemawiającym za naszym Spa jest jego niepowtarzalność.

Spa w Dolinie Charlotty jest wystylizowane w tradycji Bali, która jest jedną z wysp Indonezji. Program terapeutyczny oparty został na starobalijskich rytuałach i jest wykonywany przez balijskie terapeutki.

Dolina Charlotty zdobyła też nagrodę w kategorii Family. Według Mirosława Wawrowskiego przesłanką przemawiającą za Doliną Charlotty była bogata oferta, jaką na miejscu znajdują rodziny z dziećmi.

- Jesteśmy jedynym ośrodkiem w Polsce, które ma własne fokarium, a także wodne safari, łącznie z ZOO oraz oryginalną Krainę Bajek - mówi Mirosław Wawrowski.

Natomiast ustecki Grand Lubicz – uzdrowisko Ustka został zwycięzcą w kategorii Medical, pokonując Hotel Medical SPA Malinowy Dwór, Świeradów-Zdrój oraz Hotel Medical SPA Unitral Mielno.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza