Usterka jest spowodowana zastosowaniem nieprawidłowego materiału do produkcji rolki napinacza paska wspomagania układu kierowniczego, co może skutkować pęknięciem zewnętrznej bieżni napinacza. Defekt ten mógłby spowodować głośną pracę napinacza oraz doprowadzić do braku funkcji wspomagania kierownicy.
Na polskim rynku omawiany problem może dotyczyć 453 egzemplarzy Suzuki Grand Vitara 1.6 oraz 343 egzemplarzy Suzuki Jimny.
Polski oddział Suzuki powiadomi listownie właścicieli samochodów objętych omawianą kampanią o konieczności sprawdzenia pojazdu w autoryzowanej stacji obsługi. Ewentualna naprawa zostanie wykonana na koszt producenta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?