Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sweetdeal. Wypromuj swój biznes w słodkim serwisie

Natalia Kwapisz-Daszczyńska [email protected] (nk) tel. 58 848 81 00
Strona główna serwisu sweetdeal.pl.
Strona główna serwisu sweetdeal.pl.
Zakupy grupowe na sweetdeal to doskonałe okazje nie tylko dla kupujących. To także szansa na promocję dla lokalnych przedsiębiorców.

Jesteś właścicielem zakładu kosmetycznego albo fryzjerskiego? A może prowadzisz restaurację, studio fitness czy szkołę nurkowania? Bez względu na to jakie usługi oferujesz w swoim mieście powodzenie twojej firmy zależy od liczby klientów. A tych nie łatwo zdobyć.

- Dla małej firmy wydatki na reklamę to często ogromne koszty, które przekraczają jej możliwości finansowe. Dzięki umieszczeniu swojej oferty w serwisie zakupów grupowych można szybko i tanio wypromować swoją firmę i zyskać nowych klientów - tłumaczy Lena Pytkowska z agencji public relation Good One z Warszawy.

Umieszczenie swojej oferty w serwisie sweetdeal to doskonały sposób na promocję firmy, bo jej oferta pojawia się w sieci, którą każdego dnia odwiedzają tysiące internautów. Aby oferta doszła do skutku wymagana jest minimalna liczba osób, która będzie chciała z niej skorzystać. Dlatego w interesie użytkowników serwisu jest dzielenie się informacjami o ofertach ze znajomymi. Tysiące osób czytają i polecają sobie ofertę rozmawiając przy porannej kawie w pracy lub wykorzystując do tego internet, np. popularne serwisy społecznościowe jak facebook czy twitter.

Dla usługodawcy oznacza to łatwy dostęp do wielu klientów, którzy skuszeni promocyjną ceną chętnie skorzystają z oferty i odwiedzą naszą firmę. A przychodząc do lokalu z kuponem na zniżkę jest duża szansa, że wydadzą pieniądze także na inne usługi. Np. dodatkowe napoje (w przypadku gastronomii) czy kolejne zabiegi (w przypadku SPA). Do tego tworzy się miłe skojarzenie z miejscem, więc jest szansa, że klienci powrócą.

- W ten sposób buduje się pozytywny wizerunek marki, który za pośrednictwem sieci trafia do tysięcy potencjalnych klientów. Jeden zadowolony klient poleci swoim przyjaciołom i znajomym daną firmę, a tym samym zapewni jej darmową promocję i napędzi kolejnych klientów - dodaje Pytkowska.

Wiedzą o tym niektórzy przedsiębiorcy, którzy już pojawili się w serwisie sweetdeal. Jednym z nich jest Robert Rudnicki, współwłaściciel restauracji Park Caffe w Koszalinie. W poniedziałek, za pośrednictwem serwisu sweetdeal, restauracja zaproponowała klientom danie obiadowe za połowę ceny. Skusiła się wymagana liczba chętnych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni - mówi Robert Rudnicki, współwłaściciel Park Caffe. - Uważam, że to bardzo ciekawa forma reklamy i szansa, by przekonać do nas wielu nowych klientów, także spoza Koszalina. Okazało się bowiem, że jednym z naszych nowych klientów, których pozyskaliśmy za pośrednictwem sweetdeal, jest pan z Kołobrzegu - dodaje Rudnicki i zapowiada, że w serwisie sweetdeal już wkrótce pojawi się kolejna oferta restauracji Park Caffe z Koszalina.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza