Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin: Internetowa Rewolucja w ciężarówce

Piotr Jasina [email protected] 91 481 33 34 Fot. TeatrKubika
Artyści Teatru Kubika organizują mnóstwo imprez, spektakli, konkursów, pokazów w całym kraju. Zainteresowani znajdują ich poprzez internet.
Artyści Teatru Kubika organizują mnóstwo imprez, spektakli, konkursów, pokazów w całym kraju. Zainteresowani znajdują ich poprzez internet.
Już 2 czerwca przedsiębiorcy ze Szczecina będą mogli wziąć udział w darmowych szkoleniach i prezentacjach dotyczących obecności firmy w internecie.

 Ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się na parkingu przy ulicy Piotra Skargi w Szczecinie na cały dzień (2 czerwca). Będzie szereg wykładów tematycznych. Przedsiębiorcy będą mieli dostęp do specjalistów zajmujących się budową stron WWW i reklamą w internecie.

 Wszystko gratis

 W ramach akcji każda mała i średnia firma może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci. Może dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu firmy mogą zaistnieć w internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.

 - Internetowa Rewolucja wystartowała w październiku 2009 r - przypomina Janusz Moneta, dyrektor marketingu w Google Polska. - Do tej pory skorzystało z niej ponad 45 tys. firm. Mamy nadzieję, że możliwość skorzystania z darmowych szkoleń i warsztatów oraz możliwość wypróbowania zalet posiadania strony internetowej i reklamy w sieci, spowoduje, że dołączą do niej kolejne firmy.

 Skuteczna reklama

Internetowa Rewolucja w Trasie to kolejny etap akcji. Specjalny samochód odwiedzi 18 polskich miast. Szczecin jest piątym z nich.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie www.DniRewolucji.pl. Organizatorami są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

 Teatr Kubika to potrafi

 Rodzinna agencja artystyczna założona w 2002 r w Szczecinie - z powodzeniem wykorzystuje dobrodziejstwa internetu. Większość swoich klientów znajduje właśnie przez sieć.

- Naszą specjalnością jest organizacja imprez dla dzieci od lat 2 do 102 - mówią Beata i Radosław Kubik.

Firma uruchomiła stronę internetową, a przed dwoma laty postanowiła założyć kampanię reklamową w wyszukiwarce, by pozyskać nowych klientów. Stworzenie takiej kampanii polega na ustaleniu kilku haseł, które internauci mogą wpisywać do wyszukiwarki, by znaleźć określoną usługę: np. "imprezy dla dzieci", "klauni", a następnie napisanie odpowiedniego tekstu reklamowego, który pojawia się w wynikach wyszukiwania. Osoba poszukująca tego typu usługi wpisuje określone hasła i trafia na reklamę firmy.

- Reklama online, to jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów - podkreśla Beata Kubik, założycielka firmy. - Obecnie 100 proc. naszego budżetu marketingowego jest przeznaczone właśnie na reklamę w wyszukiwarce.

 Połowa bez stron WWW _Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę internetową posiada zaledwie połowa z nich. Z internetu regularnie korzysta już ponad 18 mln Polaków, jeśli danej firmy nie ma w internecie, to nie dociera ona ze swoją ofertą do olbrzymiej grupy osób. W związku z niską świadomością wiedzy na temat zalet internetu wśród przedsiębiorców, wystartowała właśnie Internetowa Rewolucja. 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza