Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin Turzyn: Carrefour zmienił swe wnętrze

jad [email protected] 91 481 33 34
Szczecin Turzyn: Carrefour zmienił swe wnętrzeZmieniono m. in. aranżację działów i kolorystykę
Szczecin Turzyn: Carrefour zmienił swe wnętrzeZmieniono m. in. aranżację działów i kolorystykę Fot. Carrefour
Koniec prac modernizacyjnych w hipermarkecie Turzyn.

Od 1 sierpnia klienci robią zakupy w zmodernizowanym hipermarkecie Turzyn. Zmiany miały przynieść estetyczną organizację działów, czytelną komunikację cen i łatwość w odnajdywaniu asortymentu.

Szczeciński hipermarket Carrefour Turzyn jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został rewitalizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Przestrzeń handlowa została zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe.

  • Ma być przyjemniej

Carrefour Polska zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby asortyment oraz wystrój placówek dopasowane były do otoczenia, w którym funkcjonują sklepy. Nowe oblicze sklepu Carrefour w Galerii Turzyn, jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów tego sklepu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

- Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce - mówi Robert Noceń, członek zarządu Carrefour Polska. - Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zależy nam, aby zadbać o indywidualne potrzeby klientów. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby.

  • Światy produktów

Oferta produktowa w Carrefour Szczecin Turzyn została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów, są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni. Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja strefy produktów świeżych, nazwana targiem świeżości. Dominują w niej kolory: czerni i fioletu, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. Dodatkowo, poprzez zastosowanie zupełnie nowej, ekologicznej formy oświetlenia, lepiej pokazano ofertę produktów, uwidaczniając ich walory. Poszerzony został dział kuchnie świata, który oferuje szeroki wybór specjałów kuchni włoskiej, tajskiej czy meksykańskiej.

W szczecińskim hipermarkecie nadal obecna będzie własna wędzarnia mięs i kiełbas, dzięki której od lutego br. klienci mogą kupować świeże wędliny, wyprodukowane tradycyjnymi metodami z naturalnych składników. Zachowany został także, wprowadzony w styczniu br., system jednej kolejki na linii kas, który ma być gwarancją sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów i oszczędności czasu.

  • Grupa Carrefour
  • Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw.

 

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza