Spółka Akzo Nobel Decorative Paints ogłosiła konkurs dla pracowników punktów sprzedaży jej wyrobów w ramach programu motywacyjno-sprzedażowego „Wyścig w barwach AkzoNobel. Andaluzja Off-Road 2010”.
Uczestnikami konkursu mogli być tylko pracownicy danego punktu sprzedaży zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Przystąpili do nieco sprzedawcy z 1700 placówek handlowych w całym kraju.
Zgodnie z założeniami konkursu przez 6 miesięcy organizator naliczał uczestnikom punkty za odpowiednią promocję, ekspozycję oraz dystrybucję zakupionych i znajdujących się na półkach produktów Akzo Nobel Decorative Paints. Do rywalizacji przystąpił także Paweł Żalikowski zatrudniony w obiekcie Fimalu przy ul. Poznańskiej w Słupsku.
Czytaj także: Słupski Fimal nagrodzony
Dzięki swojemu zaangażowaniu, kompetencji i dobrej pracy znalazł się w grupie 60 pracowników zaproszonych na dwudniowy finał konkursu do Andaluzji w Hiszpanii. Tam jego uczestnicy przez internet obserwowali przeprowadzaną w Polsce loterię, podczas której wylosowano główną nagrodę – dwa samochody marki Toyota Hilux 2,5D. Zgodnie z regulaminem jeden z samochodów otrzymał sprzedawca farb, a drugi – zatrudniający go pracodawca.
– Byłem bardzo zaskoczony. Oczywiście, ucieszyłem się z wyniku losowania. Kilka dni pojeździłem tym samochodem i doszedłem do wniosku, że jest dla mnie za duży. Dlatego go sprzedam – mówi Żalikowski.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?