Takie sztuczki stosuje IKEA, by klienci kupowali więcej. Zobacz listę trików w sklepach IKEA

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
IKEA to największa na świecie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją oraz sprzedażą mebli, a także artykułów dekoracyjnych. Roczny przychód sieci IKEA to około 50 mld dolarów (czyli ok. 200 mld zł). Skandynawska sieć stosuje liczne sztuczki psychologiczne, żeby klienci chętniej kupowali przedmioty, których tak naprawdę nie potrzebują i dzięki temu zostawiali w sklepach IKEA więcej pieniędzy.Jakie triki marketingowe stosuje IKEA? Listę 12 sztuczek ujawnił Trung Phan, kanadyjski dziennikarz "The Hustle Daily". Wymienił on 12 trików psychologicznych stosowanych w sklepach sieci IKEA. Jakie sztuczki stosowane są w sklepach IKEA - najpopularniejszej sieci z meblami do samodzielnego złożenia i sprzętem AGD? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>
IKEA to największa na świecie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją oraz sprzedażą mebli, a także artykułów dekoracyjnych. Roczny przychód sieci IKEA to około 50 mld dolarów (czyli ok. 200 mld zł). Skandynawska sieć stosuje liczne sztuczki psychologiczne, żeby klienci chętniej kupowali przedmioty, których tak naprawdę nie potrzebują i dzięki temu zostawiali w sklepach IKEA więcej pieniędzy.Jakie triki marketingowe stosuje IKEA? Listę 12 sztuczek ujawnił Trung Phan, kanadyjski dziennikarz "The Hustle Daily". Wymienił on 12 trików psychologicznych stosowanych w sklepach sieci IKEA. Jakie sztuczki stosowane są w sklepach IKEA - najpopularniejszej sieci z meblami do samodzielnego złożenia i sprzętem AGD? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>Krystian Dobuszyński
Udostępnij:
IKEA to największa na świecie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją oraz sprzedażą mebli, a także artykułów dekoracyjnych. Sklep skandynawskiej sieci z meblami do samodzielnego złożenia i sprzętem AGD mieszczący się w hali przypominającej magazyn to miejsce, które odwiedzają tłumy. Nic dziwnego, że IKEA projektuje swoje sklepy, stosując różne psychologiczne sztuczki, aby skłonić do kupowania rzeczy, których nie planowaliśmy kupować i do wydawania większej ilości pieniędzy. Oto lista 12 trików, jakie stosuje IKEA, by klienci kupowali więcej. Zobacz!

Zobacz wideo: Rynek pracy odporny na pandemię

Roczny przychód sieci IKEA to około 50 mld dolarów (czyli ok. 200 mld zł). Skandynawska sieć stosuje liczne sztuczki psychologiczne, żeby klienci chętniej kupowali przedmioty, których tak naprawdę nie potrzebują i dzięki temu zostawiali w sklepach IKEA więcej pieniędzy.

Takie sztuczki psychologiczne stosuje IKEA w swoich sklepach

Jakie triki marketingowe stosuje IKEA. Listę 12 sztuczek ujawnił Trung Phan, kanadyjski dziennikarz "The Hustle Daily". Wymienił on 12 trików psychologicznych stosowanych w sklepach sieci IKEA.

Jakie sztuczki stosowane są w sklepach IKEA - najpopularniejszej sieci z meblami do samodzielnego złożenia i sprzętem AGD? Zobacz koniecznie w naszej galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Materiał oryginalny: Takie sztuczki stosuje IKEA, by klienci kupowali więcej. Zobacz listę trików w sklepach IKEA - Gazeta Pomorska

Komentarze 9

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Nie wiem jakim kretynem trzeba być aby to łykać. Na mnie i moich najbliższych nic z tych zaprezentowanych "trików" nie działa. Jeśli jadę, to wiem po co i nic ponadto.

Zresztą solidnych towarów jest u nich niewiele. Masa bubli. Krzeseł kupiłem 12 szt., aby z nich wybrać 4 przyzwoitej jakości.Taki rozrzut jakości wykonania nóg.

Sofę VIMLE jak przywiozłem i rozpakowałem w domu, to tego samego dnia jechałem oddać.Niedoróbki, krzywy montaż szkieletu ramy, fatalnie wykonana tapicersko. Dramat. Co z tego, że w sklepie wygodna, skoro to paździerz niskich lotów...
G
Gość
Nie wiem jakik kretynem trzeba być aby to łykać. Na mnie i moich najbliższych nic z tych zaprezentowanych "trików" nie działa. Jeśli jadę, to wiem po co i nic ponadto. Zresztą solidnych towarów est u nich niewiele. Masa bubli. Krzeseł kupiłem 12 szt., aby z nich wybrać 4 przyzwoitej jakości. Sofę VIMLE jak przywiozłem i rozpakowałem w domu, to tego samego dnia jechałem oddać.Niedoróbki, krzywy montaż szkieletu ramy, fatalnie wykonana tapicersko. Dramat. Co z tego, że w sklepie wygodna, skoro to paździerz niskich lotów...
G
Gość
17 listopada, 2:02, Gość:

redaktorek od wypisywania głupotek

Ale nie podał adresu IKEA w Opolu, bo we Wrocku na Bielanach jest inaczej

P
Pxxxska
17 listopada, 12:31, opol:

I dlatego nie kupuję w IKEI

17 listopada, 16:26, Gość:

Niemal identyczne sztuczki robią inni.

Obecnie problem jest inny, na półkach i w magazynach brakuje towaru.

Też to zauważyłam.

P
Pxxxska
Wiele się z tego nie zgadza, poza tym są to z reguły powszechne sztuczki w sklepach wielkopowierzchniowych. Spróbuj znaleźć swoja pastę do zębów w tym samym miejscu za każdym razem.
G
Gość
17 listopada, 12:31, opol:

I dlatego nie kupuję w IKEI

Niemal identyczne sztuczki robią inni.

Obecnie problem jest inny, na półkach i w magazynach brakuje towaru.

o
opol
I dlatego nie kupuję w IKEI
G
Gość
redaktorek od wypisywania głupotek
G
Gość
Pieprzysz facio głupoty
Przejdź na stronę główną Głos Pomorza
Dodaj ogłoszenie