Terminal płatniczy w słupskim Lidlu dwukrotnie pobrał kwotę za zakupy

Monika Zacharzewska monika.zachrzewska@mediaregionalne.plZaktualizowano 
Sklep Lidl przy ul. Jaracza w Słupsku, w którym terminal płatniczy dwukrotnie pobrał pieniądze klientki z jej karty. <br>
Sklep Lidl przy ul. Jaracza w Słupsku, w którym terminal płatniczy dwukrotnie pobrał pieniądze klientki z jej karty. Kamil Nagórek
Pani Cecylii, która robiła zakupy w sklepie sieci Lidl przy ul. Jaracza i płaciła za nie kartą debetową, dwa razy ściągnięto kwotę z konta. Ponad tydzień czekała na zwrot 236 zł.

Pani Cecylia ze Słupska w połowie września robiła zakupy w sklepie sieci Lidl przy ul. Jaracza w Słupsku. Przy kasie miała do zapłaty 236 zł. Postanowiła zapłacić kartą.

- Podałam ją kasjerce, a ona włożyła ją do terminala i poprosiła o wpisanie PIN-u. Gdy pojawił się na nim komunikat "proszę wyjąć kartę", zabrałam ją. Wtedy kasjerka powiedziała, że zrobiłam to za szybko i transakcja nie została zaksięgowana. Poprosiła mnie, żebym powtórzyła operację, więc zrobiłam to
- opowiada słupszczanka.

Po powrocie do domu pani Cecylia sprawdziła stan swojego konta w komputerze i okazało się, że kwota za zakupy została pobrana z jej konta dwukrotnie.

- Od razy zadzwoniłam na infolinię Lidla. Tam zapewniono mnie, że ktoś się ze mną w tej sprawie skontaktuje. Jednak odzewu nie było. Dzwoniłam kilkakrotnie - opo­wiada słupszczanka. - W końcu po półtora tygodnia dostałam maila z informacją, że w tym sklepie doszło do awarii terminala i stąd ten kłopot. Przeproszono mnie. Jednak na pieniądze musia­łam jeszcze trochę pocze­kać.To przecież spora kwota.
W imieniu czytelniczki zapytaliśmy w centrali sieci Lidla, dlacze­go doszło do takiej sytuacji.
- Każdorazowo po zgłoszeniu tego rodzaju sytuacji sprawa trafia do odpowiedniego działu w naszej firmie, w którym zgłoszenie jest weryfikowane, a następnie, w przypadku jego zasadności, następuje decyzja o zwrocie zaksięgowanych kosztów - informuje Patrycja Kamiń­ska z działu PR Lidl Polska.

- W przywołanej sytuacji taki zwrot został wykonany. Czas zwrotu pobranych drugi raz środ­ków pieniężnych z konta nie jest zależny od firmy Lidl, a wyłącznie od wewnętrznych procedur banku, w którym założone jest konto, na które trafia zwrot. Podkreślamy, iż zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego chcieli­byśmy serdecznie przeprosić panią Cecylię za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności z niej wynikające.

Podobna sytuacja w tym samym sklepie Lidl w Słupsku przydarzyła się kilka miesięcy temu panu Wojciechowi. Za zakupy zapłacił kartą zbliżeniowo, ale terminal zażądał powtórnego użycia karty. Potem okazało się, że kwota została ściągnięta dwukrotnie.

- To były tylko 24 złote, ale trzykrotnie chodziłem do tego Lidla, aby wyjaśnić sprawę. Za każdym razem mówiono mi co innego. Ostatecznie po tygodniu to bank, bez pośrednictwa Lidla, zwrócił mi pieniądze - opowiada słupszczanin.

polecane: Afera Amber Gold - liczby, które szokują

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

d
danielmajewski

witam,

zwracajmy uwagę na pracownika który próbuje dokonać autoryzacji kartą. zawsze żądaj potwierdzenia, nawet jeżeli transakcja jest odrzucona. w zależności od banku może powstać "blok" na karcie który sam spadnie po kilku dniach, czasami niestety czeba się samemu upomnieć....

terminal płatniczy

i
inna

A co wy myślicie że kasjerki to specjalnie robia i ściagaja 2 lub wiecej razy z konta za zakupy. To jest tylko urządzenie mechaniczne i ma prawo sie zaciąć bądz zablkować (np. jak telefon komórkowy ) Ludzie nie rozumieją takich sytuacji, ciekawe jakby oni sie zachowali na miejcu kasjerki. Nie można tu obwiniać sieci Lidl czy jakiejś innej bo to tylko elektronika, która czesto nawala i ma prawo sie zawieszać. 

Ł
Łysy
W dniu 05.10.2013 o 19:38, Gość napisał:

Właśnie dobrze, że piszą o takich sprawach, bo inni będą zwracać uwagę, czy im 2 razy nie policzono za zakupy.

W moim przypadku obyło się bez interwencji, tak samo na Orlenie. Bank sam zwraca pieniądze gdy są pobrane dwukrotnie, dlatego nie ma się czym denerwować :)

w
w

To i tak miała krótko , ja czekałem ponad 6 tygodni aż ktoś z Lidla mi łaskawie odpisze.... Biedronka, Netto maks we 2- 3 dni odpisują na zgłoszenia...

A LIDL swoją postawę to po prostu lekceważenie klientów...

G
Gość

To nie pierwsza taka sytuacja w tym (na ul. Jaracza) LIDLU jeśli chodzi o awarię terminala, nie informowanie o tym klientów i mimo to kasowanie na niesprawnym terminalu za zakupy. Zastępczyni kierownika tego sklepu jest książkowym przykładem "tępej blondynki", gadać do niej to jak grochem o ścianę... żenada! Ciężko jej przesadzić kasjerkę na inne stanowisko, lepiej niech ludzie dzwonią po infoliniach, biegają po bankach i tracą swój czas!

G
Gość
W dniu 05.10.2013 o 18:05, Łysy napisał:

Też zdarzyła mi się taka sytuacja w tym Lidlu, ale bez żadnego telefonu czy wycieczki do sklepu w celu zawiadomienia o takim zdarzeniu dostałem pieniążki na konto. Już naprawdę nie macie o czym pisać skoro takie bzdury pojawiają się na tym portalu. Sensacja na skalę światową...

Właśnie dobrze, że piszą o takich sprawach, bo inni będą zwracać uwagę, czy im 2 razy nie policzono za zakupy.
Ł
Łysy

Też zdarzyła mi się taka sytuacja w tym Lidlu, ale bez żadnego telefonu czy wycieczki do sklepu w celu zawiadomienia o takim zdarzeniu dostałem pieniążki na konto. Już naprawdę nie macie o czym pisać skoro takie bzdury pojawiają się na tym portalu. Sensacja na skalę światową...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3