Testy rozpoczęto od wiaduktu cechującego się najmniejszą powierzchnią w Słupskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Testy przeszły pomyślnie, choć z małymi opóźnieniami. Sprawdzono łącznie dwie konfiguracje obciążeniowe. Do pracy ruszyło 6 samochodów ciężarowych, każdy o tonażu po 35 ton.
Przy drugiej próbie na terenie wiaduktu w ciągu ulicy Koszalińskiej przeprowadzone testy w równym stopniu zadowoliły wykonawców.
- Ugięcie wynosiło 12 mm, przy dopuszczalnym 14 mm. Uzyskaliśmy dobre wyniki. W drugim schemacie zastosowaliśmy inne ułożenie samochodów. Tym razem siła obciążenia skupiła się na podporach. Czekamy obecnie na wynik obciążenia dynamicznego, jednak powinna to być tylko formalność –powiedział Damian Kryszewski, kierownik budowy słupskiego Ringu.
Więcej informacji w poniedziałkowym, papierowym wydaniu Głosu Pomorza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?