MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Ufamy Nissanowi i Mercedesowi

(klin)
Największe europejskie badanie konsumenckie European Trusted Brands 2005 przeprowadzone przez Reader's Digest wskazało, jakie marki Polacy darzą największym zaufaniem. W kategorii marek samochodowych wyróżniono Mercedesa i Nissana.

Nissan został wyróżniony srebrnym godłem Trusted Brand za sumę not w kryteriach: jakość, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta oraz stosunek wartości produktu do ceny. - Zaufanie jest częścią osobowości marki Nissan - mówi Krzysztof Kowalski z Nissan Poland. - Nissan jest kojarzony z otwartością, niezależnością, zdecydowaniem, ale także uczciwością i prawdziwością.
Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Jest jednym z największych i najszerszych badań konsumenckich, jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Jego celem jest ustalenie, jakim markom najbardziej ufają mieszkańcy Starego Kontynentu.
Do respondentów należy również ocena marki pod względem jakości, doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.
W tegorocznym sondażu wzięło udział prawie 25 tys. respondentów, w tym 1,4 tys. Polaków. Obok samochodów oceniano także marki z 19 innych kategorii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza