Nissan został wyróżniony srebrnym godłem Trusted Brand za sumę not w kryteriach: jakość, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta oraz stosunek wartości produktu do ceny. - Zaufanie jest częścią osobowości marki Nissan - mówi Krzysztof Kowalski z Nissan Poland. - Nissan jest kojarzony z otwartością, niezależnością, zdecydowaniem, ale także uczciwością i prawdziwością.
Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Jest jednym z największych i najszerszych badań konsumenckich, jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Jego celem jest ustalenie, jakim markom najbardziej ufają mieszkańcy Starego Kontynentu.
Do respondentów należy również ocena marki pod względem jakości, doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.
W tegorocznym sondażu wzięło udział prawie 25 tys. respondentów, w tym 1,4 tys. Polaków. Obok samochodów oceniano także marki z 19 innych kategorii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?