Usteckie logo nadal wywołuje kontrowersje

Mariusz Surowiec
Tak wygląda logo Ustki.
Tak wygląda logo Ustki. Mariusz Surowiec
Udostępnij:
Od dwóch lat niczym bumerang wraca dyskusja nad usteckim logo. Tym razem za sprawą wniosku, jaki trafił do burmistrza od Lokalnej Organizacji Turystycznej Ustka i Ziemia Słupska.

We wniosku zwrócono uwagę, że logo Ustki nie wpisuje się w nadmorski charakter uzdrowiska i w zasadzie w żaden sposób nie jest z nim kojarzony. Oprócz tego, zdaniem Lokalnej Organizacji Turystycznej, samo logo jest po prostu nieatrakcyjne i nie podoba się ani społeczności miasta, ani odpoczywającym w nim turystom. Fakt ten potwierdza brak większego zainteresowania gadżetami i materiałami promocyjnymi, na których widnieje usteckie logo.

W odpowiedzi na pismo od LOT, burmistrz Jan Olech poinformował, że tuż po zakończeniu tegorocznego sezonu letniego zamierza podjąć ostateczną decyzję w tej sprawie. Przeanalizowana zostanie możliwość wystąpienia do rady miasta o zmianę lub wycofanie logo z użytku.

Kluczowe decyzje poprzedzone zostaną konsultacjami społecznymi oraz analizą dotychczasowej realizacji "Strategii marki Ustka".

Przypomnijmy, że obecne logo miasta Ustki funkcjonuje publicznie od 2011 roku i jest elementem "Strategii marki Ustka". Projekt ten kosztował około czterdziestu tysięcy złotych i od samego początku wzbudzał duże emocje zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 02.03.2013 o 00:17, Gość napisał:

za Graczyka Ustka była :D Kurortem przez duże "K", teraz za Olecha to zostaliśmy tylko wioską, przez duże "W"! miasto emerytów!

Przesada.

G
Gość
W dniu 01.03.2013 o 16:51, Lewatywa napisał:

Takie STRATEGIE że MIASTO USTKA okupuje najgorsze od lat miejsca we wszelkich możliwych rankingach miast nadmorskich.Wstyd ,hańba ,tragedia.

:angry:

G
Gość
W dniu 03.06.2015 o 15:52, Gość napisał:

:lol:

:D

G
Gość
W dniu 02.06.2015 o 12:53, Gość napisał:

Logo i mają zajęcie.

:lol:

G
Gość

Logo i mają zajęcie.

G
Gostek

Winnych ni ma.

Winnych za to że ni ma winnych tys ni ma.

Winnych za to że ni ma współwinnych brak.

G
Gość
za Graczyka Ustka była Kurortem przez duże "K", teraz za Olecha to zostaliśmy tylko wioską, przez duże "W"! miasto emerytów!
L
Lewatywa
Takie STRATEGIE że MIASTO USTKA okupuje najgorsze od lat miejsca we wszelkich możliwych rankingach miast nadmorskich.Wstyd ,hańba ,tragedia.
E
ElArturo
Logo zbytnio nie powala na kolana i jest zupełnie podobne do niczego...
L
Lewatywa
Najlepiej jak sprzedadzą to wstrętne logo razem ze stacją PKP.
c
cisowa
Masz rację. Nawet radny Siudek powiedział, że to jest logosraka i zmienił zdanie o kolorach głównego znaku.
M
MARIO
OD ROWÓW SIĘ ODJEBAJ
b
bodek
Olech kolejny raz gra na zwłokę. W tym jest mistrzem. Z kim ma zamiar prowadzić konsultacje, skoro generalnie wszyscy (za wyjątkiem kilku radnych i samego burmistrza) już sie wypowiedzieli przeciw.
K
KOALA
Macie syrenkę... radni i burmistrz wprowadzają jakieś... to tak jakby gdańskowi w miejsce korony, lwów i krzyży zaproponować... misia koala
B
Back in Black
Niech logo odsprzedadzą miejscowości Rowy. Idealnie się nadaje.. \
Więcej informacji na stronie głównej Głos Pomorza
Dodaj ogłoszenie