Informujemy, iż faktyczni pracownicy Spółki mogą wejść do naszych domów i mieszkań tylko w dwóch celach: odczytu wodomierza i wystawienia faktury (jest to inkasent-odczytywacz) oraz wymiany wodomierza głównego – w praktyce dotyczy to tylko domków, a nie bloków. Tak czy inaczej, pracownicy tacy muszą na nasze żądanie okazać upoważnienie-identyfikator, na którym znajdują się m.in. jego zdjęcie, imię i nazwisko, stanowisko, pieczątka. Jeśli identyfikator nie zostanie okazany, nie wpuszczajmy takiej osoby do mieszkania! W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu można dzwonić na bezpłatny numer pogotowia wod.-kan. – 994, a od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 także na numer Sekretariatu Spółki – 59 84-18-301.
Zobacz także: Awaria sieci wodociągowej. Ul. Starzyńskiego zalana.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?