Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga! Pracownicy słupskiego ratusza przyniosą decyzje podatkowe

maz
Od 8 do 23 lutego pracownicy Urzędu Miejskiego w Słupsku będą roznosić decyzje podatkowe za 2019 rok.

Zgodnie z przepisami ustawy Ordynacja podatkowa, organ podatkowy doręcza pisma, w tym decyzje, za pokwitowaniem przez pocztę, swoich pracowników lub przez osoby uprawnione na podstawie odrębnych przepisów. Decyzje dostarczane będą od poniedziałku do soboty. Pracownik Urzędu Miejskiego będzie posiadał przy sobie identyfikator służbowy.

Mieszkańcy otrzymają w kopercie decyzję podatkową wraz z dowodem wpłaty. Pracownik poprosi o złożenie czytelnego podpisu i wpisanie daty doręczenia na potwierdzeniu odbioru. Prosimy pamiętać, że pracownicy nie mogą pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, a wpłat należy dokonywać na indywidualny nr konta wskazany w decyzji. Terminy płatności: 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada. Decyzje, które nie zostaną doręczone adresatom zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.

Jednocześnie podatnicy otrzymają informację o tym, jakie organizacje pożytku publicznego będą mogli w tym roku w Słupsku wesprzeć 1 procentem swojego podatku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza