VI edycja Kampanii „Czarująca Mama” marki HELPA

Materiał informacyjny HELPA
Marka HELPA rezerwuje cały maj dla Mam – ten piękny wiosenny miesiąc kojarzy nam się z ciepłem, słońcem i radością. Wszystkie myśli płyną też wtedy do naszych Mam – bez względu na to, w jakim wieku jesteśmy. To czas pełen magii. Tak jak magiczne jest BYCIE MAMĄ. W HELPA doceniamy wysiłek macierzyństwa, wiemy, że wiąże się ono z trudami, wyrzeczeniami, często zapominaniem o sobie w trosce o rodzinę, a zwłaszcza dzieci. Kampanią „Czarująca Mama” chcemy przypomnieć, że w codziennej krzątaninie i bezustannym „ogarnianiu” życia rodzinnego – warto znaleźć chwilę dla siebie. HELPA chce kobietom w tym pomóc – by zwłaszcza teraz pomyślały o sobie w „pierwszej osobie”. By czas macierzyństwa był szansą na rozwój i troskę o siebie.

Kampania „Czarująca Mama” skierowana jest do wszystkich Mam – pomaga i podpowiada kobietom, jak zadbać o siebie w różnych obszarach – zdrowego jedzenia, zdrowia psychicznego i samorozwoju, by poczuć się ważną i zadowoloną z życia. Jeśli w akcji chcą uczestniczyć Ojcowie – serdecznie zaprasza-my! Znajdą tu dla swoich partnerek – Czarujących Mam – wiele niespodzianek i pomysłów, które spra-wią, że ich ukochane nie stracą swych niezwykłych, a wręcz magicznych mocy. W Kampanii
„Czarująca Mama” także dzieci mogą znaleźć pomysł na idealny prezent na Dzień Matki.

Kampania „Czarująca Mama” rokrocznie przypomina o tym, jak doniosłą rolę w życiu każdego
człowieka pełni idea macierzyństwa. I jak często jest ona przez społeczeństwo niedoceniana. Marka HELPA chce o tym przypominać i pokazywać, jak wzmacniająco działa dzielenie się macierzyńskim doświadczeniem i głośne mówienie o wartościach z nim związanych. W swoich działaniach HELPA daje głos kobietom, które w ten sposób mogą pokazać swoją moc, sprawczość i siłę kobiecości – w zwyczaj-nych i niezwyczajnych codziennych sytuacjach. Przez cały maj w social mediach HELPA publikowane są podpowiedzi jak zadbać o siebie. Mamy mogą dowiedzieć się m.in. w jaki sposób mogą próbować obniżyć poziom stresu, jak wprowadzić aktywność fizyczną do matczynej codzienności i jak dobrze jeść.

VI edycja Kampanii poświęcona jest zwłaszcza mamom, które wracają lub myślą o powrocie do
aktywności po urodzeniu dziecka, nie tylko zawodowej. W ramach akcji zaplanowano live z ekspertką, która ma wiedzę na ten temat i podzieliła się nią z uczestniczkami spotkania. Gościnią była Karolina Bury, mama i wiceprezeska Fundacji Rodzic w Mieście – w ramach, której działa Klub Przedsiębiorczych Mam. Rozmowa dotyczyła m.in. działania Klubu i form wsparcia dla mam wracających do aktywności po urlopie macierzyńskim. W ramach Kampanii „Czarująca Mama” w okresie od 24 kwietnia do 28 maja – 2% ze sprzedaży produktów w sklepie internetowym www.helpa.pl zostanie przeznaczone właśnie na wsparcie Klubu Przedsiębiorczych Mam.

Więcej informacji o Kampanii i marce Helpa na:https://www.helpa.pl/czarujacamama
W maju zaglądajcie też na media społecznościowe HELPA – w tym miesiącu w szczególności oddajemy je mamom! Znajdziecie tu porady jak małymi krokami dbać o siebie, ale również konkursy i promocje dla mam. Sprawdzajcie Instagram i Facebook HELPA i oznaczajcie swoje zdjęcia hashtagiem #czarują-camama.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: VI edycja Kampanii „Czarująca Mama” marki HELPA - Dziennik Bałtycki

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza