Usługa nazywa się oficjalnie „Mobilny urzędnik”. O pomoc można wystąpić na kilka sposobów: telefonicznie – 59 821 32 31, wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: [email protected], poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny).
W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika”, krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Gminy w Kołczygłowach skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty (tylko w godzinach pracy urzędu i na terenie gminy Kołczygłowy).
Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu, udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą. Wszelkie inne dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie.
Urzędnik nie będzie pobierał żadnych opłat, podatków i innych należności, a to ze względów bezpieczeństwa. To już będzie trzeba zrobić na własną rękę.
Usługa działa od niespełna dwóch tygodni. Jak na razie, skorzystało z niej kilka osób.
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?