Spotkanie o nazwie "Pozycjonowanie produktów i technologii innowacyjnych, budowanie marki na rynku niemieckim", odbędzie się 15 lutego w sali konferencyjnej 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Seminarium skierowane jest do przedsiębiorstw poszukujących nowych strategii marketingowych dla swoich produktów oraz chcących wykorzystać potencjał i atrakcyjność polskiego i niemieckiego rynku.
Jak zachęcają organizatorzy: "innowacje mają wpływ na nasze życie, na poszukiwanie nowszych, lepszych, optymalnych rozwiązań poświęcamy coraz więcej środków. Umieszczenie i wdrożenie nowego produktu na rynek może trwać wiele lat, proces ten powinien być skrócony poprzez intensywne i ukierunkowane działania.
Niektóre produkty i usługi wymagają szczególnego potraktowania procesów ich sprzedaży i dystrybucji".
Zamiarem seminarium jest przedstawienie istotnych elementów oraz skutecznych procesów dystrybucji w firmach technologicznych.
Uczestnicy będą mieli możliwość określenia zagadnień i problemów ich nurtujących jeszcze przed rozpoczęciem seminarium, aby później móc je omówić podczas dyskusji.
Planowane są również z pomocą tłumaczy rozmowy kooperacyjne pomiędzy polskimi i niemieckimi przedsiębiorcami. Stanowi to okazję do nawiązania kontaktów oraz pogłębienia współpracy.
Zgłoszenia przyjmowane są do 10 lutego. Udział w seminarium jest bezpłatny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?