W Miastku w miejscu Biedronki będzie Mrówka

Andrzej Gurba andrzej.gurba@mediaregionalne.pl fot. Andrzej Gurba
Market sieci Mrówka powstanie w obiekcie, który kiedyś zajmowała Biedronka.
Market sieci Mrówka powstanie w obiekcie, który kiedyś zajmowała Biedronka.
Na przełomie kwietnia i maja tego roku w Miastku ruszy sieciowy market PSB-Mrówka. Sklep oferuje asortyment z sektora dom i ogród.

Mrówka powstaje w dawnej hali Biedronki przy ulicy Kazimierza Wielkiego. - W tej chwili prowadzimy prace remontowe i adaptacyjne. Market powinien zaczął działać na przełomie kwietnia i maja - mówi Krzysztof Harat, jeden z właścicieli powstającego sklepu w Miastku.

Samoobsługowe sklepy sieci Mrówka posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji w takich działach, jak instalacje i technika grzewcza, wentylacja, chemia budowlana i gospodarcza, płytki ceramiczne, wyposażenie łazienek i kuchni, farby, tapety, materiały wykończeniowe podłóg i ścian, narzędzia i elektronarzędzia, artykuły oświetleniowe, elektryczne, dekoracyjne i motoryzacyjne oraz ogród i otoczenie domu.

Na jakiej zasadzie działają Mrówki? Właścicielem znaku słowno-graficznego PSB-Mrówka i know-how przedsięwzięcia jest Grupa Polskie Składy Budowlane. Akcjonariusz, który chce działać pod szyldem Mrówka, musi mieć odpowiedni obiekt i zatrudnić personel. Dokumentem opisującym wzajemne relacje obu stron jest umowa partnerska. Reguluje ona szczegółowo prawa własności partnerów oraz prawa i obowiązki związane z budową i wyposażeniem oraz prowadzeniem sklepu. - Poprzez nasz sklep mamy w grupie udział - dopowiada Harat.

Czytaj też: Nowa Biedronka w Miastku

W Miastku są sklepy budowlane, ale niezbyt duże. Brakuje za to marketów związanych z ogrodem. Miastecka Mrówka będzie miała powierzchnię około 650 mkw.

- Celem zasadniczym naszej sieci jest umożliwienie mieszkańcom małych miejscowości zakupów w jednym miejscu i dogodnym czasie wszelkich niezbędnym produktów do utrzymania i remontu mieszkań lub domów. Wiele sklepów jest otwartych siedem dni w tygodniu - informują przedstwiciele Grupy PSB-Mrówka.

Podstawową formą komunikacji Mrówek z klientami są kampanie promocyjne. Dziesięć razy w roku mieszkańcy są zapraszani do zakupów poprzez dostarczane do ich domów ulotki ze specjalnymi cenami na wybrane produkty. Uzupełnieniem tych akcji są specjalne katalogi "Wiosna" i "Jesień". Każdy z nich zawiera ofertę kilkuset produktów najchętniej nabywanych przez klientów w określonej porze roku.

Aktualnie sieć PSB-Mrówka tworzy 98 sklepów. W województwie pomorskim znajdują się one w Człuchowie, Chojnicach i Starogardzie Gdańskim.

 

Galerie handlowe otwarte od 1 lutego?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie