W słupskim szpitalu otwarto odnowione biuro call center. Dziennie pacjenci dzwonią do niego nawet blisko 800 razy

Zbigniew Marecki

Wideo

Zobacz galerię (13 zdjęć)
Call center to biuro rejestracji telefonicznej pacjentów szpitala. Aby z niego skorzystać, należy zadzwonić pod numer tel. 59 84 60 700. Telefon odbierze jedna z dziewięciu pań, które tam pracują.

Obecnie call center ma siedzibę w jednym z pomieszczeń dawnej pralni w szpitalnym kompleksie przy ul. Hubalczyków. Jego przebudowa oraz zakup specjalistycznego sprzętu kosztowała szpital blisko 66 tys. złotych. W zakresie robót budowlanych wykonano: wymianę okładziny ściennej z glazury na gipsową oraz posadzkę z wykładziny dywanowej. Wymieniono też stolarkę okienną. Ponadto zakupiono zestaw boxów – 8 stanowisk w formie wyspy. Wyposażono je w komputery wraz ze słuchawko-mikrofonami przeznaczonymi do obsługi call center.

Od poniedziałku do piątku call center działa w godzinach 7-17, a w piątek - od 7 do 14.30. Jeśli ktoś zadzwoni w innych godzinach, usłyszy w telefonie informację, w jakich godzinach może się skontaktować z pracownicami call center.
- Zainteresowanie call center jest bardzo duże. Tylko w czerwcu pacjenci słupskiego szpitala łączyli się z nim 11 562 razy. Mamy założenie, że 90 procent połączeń musi być odebrane w ciągu trzech minut, choć ze statystyki wynika, że największa liczba połączeń jest odbierana już po 30 sekundach. Jeśli połączenia nie udało się odebrać w trzy minuty, to system zapisuje numer telefonu, a panie mają obowiązek oddzwonić, przeprosić i załatwić sprawę, z którą dzwonił pacjent. Prawda jest taka, że pacjenci dzwonią do call center z różnymi problemami, nie tylko związanymi z zapisami na wizyty i zabiegi, ale także po to, aby się skonsultować medycznie. Wtedy panie korzystają z zakładek, które im podpowiadają, co mają odpowiadać - mówi Andrzej Sapiński, prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.

Czym dokładnie zajmuje się call center słupskiego szpitala?

  • - rejestracją pacjentów do poradni, hospitalizacji, konsultacji, wizyt, badań lub innych świadczeń zdrowotnych
  • -umożliwieniem zmiany ustalonego uprzednio terminu udzielania świadczenia lub informowaniem pacjenta o zmianie tego terminu
  • - powiadamianiem (w formie e-mail, SMS lub telefonicznie) o zbliżającym się terminie udzielania świadczenia
  • - potwierdzaniem (w formie e-mail, SMS lub telefonicznie) umówionego uprzednio terminu udzielania świadczenia
  • - zamawianiem e-recept i zleceń w trybie zaocznym oraz informowaniem o stanie realizacji zamówień po podaniu numeru identyfikacyjnego z możliwością połączenia z właściwym oddziałem lub poradnią
  • - zapraszaniem na okresowe wizyty kontrolne
  • - przypominaniem o konieczności stosowania zaleceń terapeutycznych oraz rehabilitacyjnych w warunkach domowych
  • - wyszukiwaniem informacji o właściwej komórce organizacyjnej udzielającej świadczeń zdrowotnych (adres, godziny otwarcia itp.)
  • - informowaniem o akcjach promocyjnych w zakresie szczepień i badań profilaktycznych

W piątkowej uroczystości - poza kierownictwem szpitala - uczestniczyła Agnieszka Kapała-Sokalska, członek Zarządu Województwa Pomorskiego, która gratulowała prezesowi Sapińskiemu i jego zastępczyni udanego przedsięwzięcia, które w wielu dużych szpitalach staje się koniecznym elementem, aby placówka mogła sprawie funkcjonować.

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
10 lipca, 20:15, Gość:

Mam 73 lata i nic nie kumam. Mozecie to przetlumaczyc na nasze,

Mam nadzieje ,ze to nie infolinia .

G
Gość

Mam 73 lata i nic nie kumam. Mozecie to przetlumaczyc na nasze,

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3