W związku z pandemią koronawirusa PZU zachęca do korzystania ze zdalnych usług

AIP
PZU przypomina, że pomocą klientom służy również infolinia 801 102 102, gdzie mogą np. zgłosić szkodę, wezwać pomoc drogową, zawrzeć albo przedłużyć niektóre polisy. Sylwia Dąbrowa / Polska Press
W związku z zagrożeniem koronawirusem PZU zachęca klientów do zdalnego korzystania ze swoich usług – za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej mojePZU, formularza na stronie pzu.pl i infolinii. Wprowadza również możliwość telefonicznego zawierania umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

PZU zwiększył przepustowość serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób. – Dzięki mojePZU klienci mogą zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, kupić niektóre ubezpieczenia majątkowe, a także inwestować oszczędności – mówi prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Przypomina, że pomocą klientom służy również infolinia 801 102 102, gdzie mogą np. zgłosić szkodę, wezwać pomoc drogową, zawrzeć albo przedłużyć niektóre polisy.

Dokumenty na mejla

W razie potrzeby przekazania PZU dokumentów, mogą je dostarczać, wysyłając pod adres kontakt@pzu.pl.

Porady medyczne są dostępne pod numerem telefonu PZU Zdrowie 801 405 905. W wielu przypadkach lekarz może wydać diagnozę, konsultując się z pacjentem telefonicznie bądź poprzez połączenie wideo.

Umowa PPK przez telefon

Nowością jest wprowadzenie możliwości telefonicznego zawierania umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. Pracodawcy zatrudniający od 50 do 249 osób muszą je podpisać do 24 kwietnia. Aby im ułatwić zadanie, PZU – oprócz serwisu ppk.pzu.pl – uruchomił dodatkowo specjalną linię telefoniczną 22 640 06 22.

– Zdrowie jest najważniejsze. Dlatego zależy nam, by zapewnić klientom możliwość załatwienia jak największej liczby spraw bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania naszych placówek. Dzięki temu unikną np. podróżowania komunikacją miejską i innych sytuacji, które mogłyby ich narażać na kontakt z zarażonymi osobami – mówi prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.

Wysokie czynsze, niewielu klientów. Restauratorzy zamykają biznesy.

Wideo

Materiał oryginalny: W związku z pandemią koronawirusa PZU zachęca do korzystania ze zdalnych usług - Strefa Biznesu

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Dokładnie kiedy zadbają o pracowników? Promują zdrowie a w placówkach nie zapewnionych podstawowych środków ochorny. Brak pleksy pomiędzy pracownikiem a klientem. Brak maseczek a Panie do sprzątania przychodzą dwa razy w tygodniu! Jak mają pracownicy i klienci czuć się bezpiecznie??? Kierownicy są na pracy zdalnej - osoby które siedzą w swoich biurach i nie mają kontaktu z osobami trzecimi. Super firma promuje zdrowie i bezpieczeństwo!!!

P
Pracownik

Kiedy pani prezes zamartwi się o pracowników?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3