Kontynuowane są też prace murarskie oraz montaż oryginalnych elementów wykończenia pozyskanych z historycznego budynku kolejowego. ZIM zapewnia, że wszystkie bramy wraz z okuciami, a także stalowe kraty nowego budynku dworca zostały zakonserwowane, a po montażu podkreślą charakter obiektu.
Podczas poprzedniej naszej wizyty na budowie relacjonowaliśmy postęp prac z budowy zbiornika retencyjnego, który zlokalizowany został pod przyszłym parkingiem kompleksu. Kliknij w link poniżej, aby zobaczyć fotorelację.
Przypomnijmy, że projekt i budowa przyszłego centrum komunikacyjnego Słupska ma kosztować 28,9 mln zł. Zgodnie z założeniami, na zapleczu dworca PKP wyrosnąć ma nowy i wielofunkcyjny dworzec autobusowy, który zostanie ulokowany po zachodniej stronie torów kolejowych. Zostanie on połączony z dworcem PKP przy ul. Kołłątaja tunelem dla pieszych pod torami kolejowymi. Sam tunel budowany będzie jednak przez PKP PLK, która obok pomysłu na nowy dworzec kolejowy modernizować zmierza też linię 202 łączącą Słupsk z Trójmiastem.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?