Konkurs adresowany jest zarówno do profesjonalistów, zajmujących się grafiką i reklamą, jak i do amatorów. Zainteresowani udziałem w konkursie, zanim oficjalnie do niego przystąpią, muszą najpierw wyrazić wolę uczestnictwa (e-mailem, faxem, listownie). W odpowiedzi otrzymają tekst regulaminu i wszystkie załączniki.
Ostateczny termin zgłoszeń do konkursu upływa 30 listopada. Prace dostarczyć trzeba najpóźniej do 30 grudnia, do godz. 14 (Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ustka, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3). - Z uwagi na to, że konkurs ma dwie kategorie (logo i hasło promocyjne), uczestnicy mogą wziąć udział w obu lub w każdej z osobna - mówi Jacek Cegła, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Ustce.
Dla zwycięzców przewidziano następujące nagrody: pięć tysięcy zł oraz dwudniowy pobyt w Ustce za projekt znaku graficznego, dwa tysiące złotych oraz dwudniowy pobyt w Ustce za projekt logo.
Przyznane zostanie również jedno wyróżnienie. Autor pracy wyróżnionej otrzyma zaproszenie na dwudniowy pobyt w Ustce.
Szczegółowe zasady uczestnictwa określa regulamin konkursu, który znajduje się w Biuletynie
Informacji Publicznej Ustki na stronie internetowej www.ustka.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?