- Odnotowujemy dziesięciokrotnie większą liczbę wizyt na naszych stronach internetowych - Agnieszka Zembrzycka, rzecznik prasowy Stena Line. - To więcej niż w najbardziej interesującym dla naszych pasażerów okresie letnim. Wykonujemy też 6 razy więcej rezerwacji niż zazwyczaj w podobnym okresie.
Dziś po południu nasz dział IT wstawi dwa dodatkowe serwery do obsługi naszych stron, co ma polepszyć ich przepustowość.
Stena Line w Gdyni zaobserwowała wzmożoną liczbę zapytań dotyczących wyjazdów do Szwecji. Liczba telefonów w tej sprawie do gdyńskiej siedziby firmy podwoiła się. Od piątku do niedzieli aż 470 osób dodatkowo zarezerwowało przejazd promami do Karlskrony w Szwecji. Są to osoby, którym nie udało się dotrzeć do Skandynawii drogą lotniczą.
- Większość z tych osób pragnie się dostać do Szwecji natychmiast. Wszystkim staramy się pomóc. W tej chwili na promie Stena Baltica są jeszcze wolne miejsca. - dodaje Agnieszka Zembrzycka
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?