Za pieć lat Słupsk może zostać bez basenu

Fot. Łukasz Capar
Maszynownia słupskiego basenu jest w coraz gorszym stanie.
Maszynownia słupskiego basenu jest w coraz gorszym stanie. Fot. Łukasz Capar
Żywotność jedynego słupskiego basenu wynosi pięć lat. Po tym okresie czeka go śmierć technologiczna. Rajcy po klęsce akwaparku chcą zobowiązać prezydenta do budowania nowoczesnych pływalni w mieście.

- Informacja o tym, że słupski basen prawdopodobnie w ciągu pięciu najbliższych lat zakończy swój żywot, znalazła się we wniosku o dofinansowanie akwaparku. Dokument przygotowywały służby prezydenta
- mówi Bogusław Dobkowski, radny Platformy Obywatelskiej.

Co ciekawe, podczas dyskusji nad projektem akwaparku, która odbył się w miniony poniedziałek (ostatecznie upadł on podczas sesji Rady Miejskiej w środę), Ryszard Kwiatkowski, wiceprezydent Słupska, stwierdził: - Nie ma takiego niebezpieczeństwa. Moja wiedza budowlana i doświadczenie życiowe pozwalają mi na stwierdzenie, że ten basen wytrzyma te pięć lat.

Wczoraj pojechaliśmy na miejsce.

Pracownicy mówią wprost, że basen jest w niezbyt dobrym stanie technologicznym.

Właśnie trwa remont brodzika dla dzieci, który przeciekał. Z kolei główna niecka pływalni, pokryta folią, będzie musiała otrzymać nowe pokrycie, ponieważ to aktualne było już wielokrotnie łatane. Zresztą ta niecka też przecieka.

Wideo

Komentarze 54

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Michał Budzich

Im więcej aquaparków w naszej okolicy tym lepiej, jeśli powstanie i prezydent dopnie swego- będę z tego rad, ale czy w Słupsku (również biorąc pod uwagę mozliwości finansowe) jest zapotrzebowanie akurat na aquapark?

Stara słupska pływalnia pęka w szwach od ilości zainteresowanych nauką pływania, szkoleniem pływackim, rechabilitacją, pływaniem korekcyjnym fitnesem, pływaniem dla zdrowia.

Nie uświadczysz żadnej wolnej jednostki- pęka w szwach bo jest pływalnią typowo szkoleniową, i jak widać po reakcji rynku na takie pływalnie jest zdecydowany słupski klijent

w przepięknym i bardzo atrakcyjnym rekreacyjnie aquaparku w Redzikowie jest jeszcze wiele wolnych jednostek....

pływalnie szkoleniowe są tańsze w utrzymaniu, o wiele łatwiej jest tam zagosodarować jednostki...bo są zainteresowani klijenci.

w Słupsku jest barzdzo silnie zakorzeniona kultura pływania, stworzono nawet specjalną jednostkę o godz 5.30 bo wielu dorosłych chce dla zdrowia pływać od ściany do ściany, a nie zjeżdżać na rurach czy bawić w rwącej sztucznej rzece, to jest fajne ale od czasu do czasu. Jest silny klub pływacki, wcześniej zawsze fuknkcjonował jakiś klub, jest duża presja młodzieży na kursy ratownicze WOPR, na kursy płetwonurkowania...generalnie na pływanie a nie na zabawę.

relatywnie małe pływalnie szkoleniowe są tańsze w utrzymaniu, łatwiejsze w zagospodarowaniu klijentem i na pewno są znacznie mniejszym obciążeniem dla kasy miast.

Nie mniej jednak z niecierpliwością czekam na jakikolwiek obiekt oferujący rekreację w wodzie.

z
zorientowany
W dniu 23.08.2009 o 20:44, Wisimito napisał:

Nie wiem czy wisz ale teraz tak jest że nic się nie buduje bez pozyskania pieniedzy zewnętrznych.Marszałek nie daje ze swojego-w przypadku Słupska te pieniądze trzeba mu wyrywać !Ze szpitalem to nie przeginaj bo miasto wspiera budowę szpitala kwotą ponad 20 milionów zł ze swoich pieniędzy wiec nie tylko marszałek buduje.Co do obwodnicy to ja nie napisałem że miasto ją buduje tylko ze brało udzał w walce o obwodnicę -a to różnica.Wanzel? o jego zasługach dla rozwoju miasta to lepiej nic nie mów .Poszperaj to dowiesz skąd była kasa na wykopki na Kilińskiego i w całej okolicy.Sobieskiego,Kopernika,Paderewskiego i cała reszta to zasługa administracji Kobylińskiego i poprzedniej RM.A co do P O to RM mamy z PO i PiS-sukcesów brak...sorry mamy rondo Kuklińskiego !



Powtorze, bo ta propaganda dziurę Ci z mózgu zrobiła:
- kanalizacja to dawny program ISPA, później zmieniony na spójności, kasę załatwiono jak preziem był Wandzel, a w Wodociągach głównym inżynierem Biernacki - ZERO zasługi Kobyły w temacie, może tylko krecha, że to się aż tak przez niego ślimaczy
- kasa dana przez miasto na szpital - Rada Miejska między innymi tej kadencji dała, bo to odbywa się przez uchwałe rady - tak kolego ten paskudny PiS i PO dawały kasę na szpital i marszałek również platformers.
I kończę polemikę, bo Ci nie chodzi o prawdę tylko o propagandę, pa.
G
Gość
W dniu 23.08.2009 o 12:04, zorientowany napisał:

na te drogi to kasę dał Marszałek z tej wrednej PO, szpital też buduje marszałek, jak Maciej przejął budowę to wszystko stanęło. Obwodnicę buduje sie za pieniądze rządowe, a rząd też z tej wrednej PO. Kasę na kanalizacę załatwił jeszcze Wandzel z Biernackim, jak ten wredny platformers pracował w Wodociągach.Prawda jest taka, że Kobyła musi się podwieszać pod cudze działania, bo własnych sukcesów nie ma.



Decyzja o budowie obwodnicy to zapadła za czasów PiS a właściwie było już wszystko prawie dograne za SLD-owców wiec to nie zasługa PO
W
Wisimito
W dniu 23.08.2009 o 12:04, zorientowany napisał:

na te drogi to kasę dał Marszałek z tej wrednej PO, szpital też buduje marszałek, jak Maciej przejął budowę to wszystko stanęło. Obwodnicę buduje sie za pieniądze rządowe, a rząd też z tej wrednej PO. Kasę na kanalizacę załatwił jeszcze Wandzel z Biernackim, jak ten wredny platformers pracował w Wodociągach.Prawda jest taka, że Kobyła musi się podwieszać pod cudze działania, bo własnych sukcesów nie ma.



Nie wiem czy wisz ale teraz tak jest że nic się nie buduje bez pozyskania pieniedzy zewnętrznych.
Marszałek nie daje ze swojego-w przypadku Słupska te pieniądze trzeba mu wyrywać !
Ze szpitalem to nie przeginaj bo miasto wspiera budowę szpitala kwotą ponad 20 milionów zł ze swoich pieniędzy wiec nie tylko marszałek buduje.
Co do obwodnicy to ja nie napisałem że miasto ją buduje tylko ze brało udzał w walce o obwodnicę -a to różnica.
Wanzel? o jego zasługach dla rozwoju miasta to lepiej nic nie mów .
Poszperaj to dowiesz skąd była kasa na wykopki na Kilińskiego i w całej okolicy.
Sobieskiego,Kopernika,Paderewskiego i cała reszta to zasługa administracji Kobylińskiego i poprzedniej RM.
A co do PO to RM mamy z PO i PiS-sukcesów brak...sorry mamy rondo Kuklińskiego !
z
zorientowany
W dniu 23.08.2009 o 10:27, RIO napisał:

No ale padły zarzuty niegospodaności-w przypadku osoby funkcyjnej jaką niewątpliwie jest Prezydent Miasta jest to zarzut prokuratorskie !!!Gdyby nie było dofinansowania teatru to po prostu by nie istniał ,a jednym z zadań samorządu jest dbanie o rzwój kutury w mieście.Inną sprawą jest natomiast niegospodarność w teatrze ,ale specjalnie wielkiej winy w tym Kobylińskiego personalnie nie widzę.Miasta wielkości Słupska muszą dofinansowywać instytucje kulturalne bo nie jesteśmy Warszawą czy Krakowem gdzie teatry same się utrzymają ,choć są tam też teatry utrzymywane z dotacji miejskich.Co do grzybka to gdyby Prezyden złamał prawo w tej sprawie to już miałby zarzut prokuratorski!Jeśli postawi mu Prokurator taki zarzut to niech go sąd osądzi i wymierzy karę,ale jak do tego nie dojdzie znaczy sie jest niewinny bo takie jest prawo !Piwiarnia działała kilka lat i była jedynym w zasadzie takim miejscem w całym prawie 100 tysiecznym mieście -dzisiaj nie ma nic ,i nie chodzi tutaj tylko o napicie sie piwa ale wileu ludzi chodziło tam z przyjaciómi zobaczyć mecz i posidzieć w fajnej atmosferze i tak szczerze mówiąc mieli gdzieś to na czyjej ziemi grzybek stoi i kto jest włascicielem.Dzisiaj w tym miejscu mamy tylko upstrzony ptasimi odchodami placyk i omszałą fontannę-większy zysk czy strata ?Ktoś dopiął swego -to jest atrakcyjne miejsce więc kto wie kiedy i jaki właściel zostanie mu przypisany ?Chodniki,ściezki -a co ma z tym wspólnego Prezydent miasta ?Takie rzczy wynikają z planów które gdzieś tam są zakceptowana i częto nie da się inaczej poprowadzic sciezki rowerowej jak jest porowadzona -to wynika z uwarunkowań technicznych o których my nie mamy pojecia ,po za tym weź pod uwagę że nie wszystko co sie Tobie nie podoba musi tez nie podobac się innym !Ziarnko do ziarnka -i owszem ,ale dlaczego nie zbierasz tych większych ziarenek ?Proszę bardzo za kadencji Kobylińskiego :-Remont kapitalny ul Sobieskiego-Remont kapitalny ul Kopernika-Remont kapitalny ul Gdańskiej (cztery pasy ruchu-Remont kapitalny ul Poznańskiej aż do granicy miasta-Remont kapitalny mostu koło strazy-wymiana kanaliazcji na praktycznie 1/4 powierzchni miasta -Remont elewacji kilkudziesięciu zabytkowych kamienic-współudział miasta w walce o obwodnicę i doprowadzenie w końcu do jej budowy-współudział miasta i partycypowanie w kosztach dokończenia budowy nowego szpitala....i wiele innych-w przygotowaniu rmont Grunwaldzkiej,Poniatowskiego-remont Westerplatte do połączenia z przyszłą obwodnicą miastaPowiedz mi teraz czy któryś z poprzednich Prezydentów Słupska potrafi pochwalić się taką ilością udanych inwestycji ,chyba nie ! Na przedstawionym tle krzywy chodnik albo,nawet ten nieszczęsny zegar kwiatowy to mały pikuś.Pewnie zawsze można powiedzieć że może byc lepiej ,ale i tak jak na nasze realia to dokonania miasta w czasie kiedy rządzi nim Kobyliński są imponujące ,oczywiście nie są to tylko dokonania Kobylińskiego jak Prezydenta miasta bo ontylko firmujr miasto-jest to też zasługa Rady miasta i innych urzędników miejskich .I żeby nie było to nie mam nic wspólnego z ratuszem -poprostu uważam że trzeba byc obiektywnym.


na te drogi to kasę dał Marszałek z tej wrednej PO, szpital też buduje marszałek, jak Maciej przejął budowę to wszystko stanęło. Obwodnicę buduje sie za pieniądze rządowe, a rząd też z tej wrednej PO. Kasę na kanalizacę załatwił jeszcze Wandzel z Biernackim, jak ten wredny platformers pracował w Wodociągach.
Prawda jest taka, że Kobyła musi się podwieszać pod cudze działania, bo własnych sukcesów nie ma.
G
Gość
W dniu 23.08.2009 o 10:27, RIO napisał:

No ale padły zarzuty niegospodaności-w przypadku osoby funkcyjnej jaką niewątpliwie jest Prezydent Miasta jest to zarzut prokuratorskie !!!Gdyby nie było dofinansowania teatru to po prostu by nie istniał ,a jednym z zadań samorządu jest dbanie o rzwój kutury w mieście.Inną sprawą jest natomiast niegospodarność w teatrze ,ale specjalnie wielkiej winy w tym Kobylińskiego personalnie nie widzę.Miasta wielkości Słupska muszą dofinansowywać instytucje kulturalne bo nie jesteśmy Warszawą czy Krakowem gdzie teatry same się utrzymają ,choć są tam też teatry utrzymywane z dotacji miejskich.Co do grzybka to gdyby Prezyden złamał prawo w tej sprawie to już miałby zarzut prokuratorski!Jeśli postawi mu Prokurator taki zarzut to niech go sąd osądzi i wymierzy karę,ale jak do tego nie dojdzie znaczy sie jest niewinny bo takie jest prawo !Piwiarnia działała kilka lat i była jedynym w zasadzie takim miejscem w całym prawie 100 tysiecznym mieście -dzisiaj nie ma nic ,i nie chodzi tutaj tylko o napicie sie piwa ale wileu ludzi chodziło tam z przyjaciómi zobaczyć mecz i posidzieć w fajnej atmosferze i tak szczerze mówiąc mieli gdzieś to na czyjej ziemi grzybek stoi i kto jest włascicielem.Dzisiaj w tym miejscu mamy tylko upstrzony ptasimi odchodami placyk i omszałą fontannę-większy zysk czy strata ?Ktoś dopiął swego -to jest atrakcyjne miejsce więc kto wie kiedy i jaki właściel zostanie mu przypisany ?Chodniki,ściezki -a co ma z tym wspólnego Prezydent miasta ?Takie rzczy wynikają z planów które gdzieś tam są zakceptowana i częto nie da się inaczej poprowadzic sciezki rowerowej jak jest porowadzona -to wynika z uwarunkowań technicznych o których my nie mamy pojecia ,po za tym weź pod uwagę że nie wszystko co sie Tobie nie podoba musi tez nie podobac się innym !Ziarnko do ziarnka -i owszem ,ale dlaczego nie zbierasz tych większych ziarenek ?Proszę bardzo za kadencji Kobylińskiego :-Remont kapitalny ul Sobieskiego-Remont kapitalny ul Kopernika-Remont kapitalny ul Gdańskiej (cztery pasy ruchu-Remont kapitalny ul Poznańskiej aż do granicy miasta-Remont kapitalny mostu koło strazy-wymiana kanaliazcji na praktycznie 1/4 powierzchni miasta -Remont elewacji kilkudziesięciu zabytkowych kamienic-współudział miasta w walce o obwodnicę i doprowadzenie w końcu do jej budowy-współudział miasta i partycypowanie w kosztach dokończenia budowy nowego szpitala....i wiele innych-w przygotowaniu rmont Grunwaldzkiej,Poniatowskiego-remont Westerplatte do połączenia z przyszłą obwodnicą miastaPowiedz mi teraz czy któryś z poprzednich Prezydentów Słupska potrafi pochwalić się taką ilością udanych inwestycji ,chyba nie ! Na przedstawionym tle krzywy chodnik albo,nawet ten nieszczęsny zegar kwiatowy to mały pikuś.Pewnie zawsze można powiedzieć że może byc lepiej ,ale i tak jak na nasze realia to dokonania miasta w czasie kiedy rządzi nim Kobyliński są imponujące ,oczywiście nie są to tylko dokonania Kobylińskiego jak Prezydenta miasta bo ontylko firmujr miasto-jest to też zasługa Rady miasta i innych urzędników miejskich .I żeby nie było to nie mam nic wspólnego z ratuszem -poprostu uważam że trzeba byc obiektywnym.



Widzisz,nie pisalam o zarzutach ,,prokuratorskich".Nie mnie osadzac.Takie ja mam widzenie sprawy.Co do sukcesow,niewatpliwie one sa,ale zauwaz,ze poprzedni rzadzacy nie bardzo mieli mozliwosc korzystania z dotacji.

Co do dotowania teatru,nadal czuje niesmak,bo to nic nie dalo.Na co poszly te pieniadze?Na podwyzke dla dyrektora?to nie w porzadku.Ja rowniez nic wspolnego z ratuszem nie mam.
R
RIO
W dniu 23.08.2009 o 09:09, Gość napisał:

Moze na poczatek powtorze,to nie jest tak,ze jestem absolutnie przeciwniczka budowy aquaparku.Owszem,ale to nie jest dobry moment,jestesmy,jakby nie patrzec bardzo zadluzeni.Najpierw trzeba wyjsc z dlugu,chocby w duzej czesci,a potem prosze bardzo,mozna budowac.W tej chwili szanse na dofinansowanie sa zadne.Skad wziasc pieniadze na wklad wlasny?Sprawa nigospodarnosci?Moze tak,Prezydentowi przydarzylo sie juz kilka niezbyt przemyslanych decyzji.Jedna z nich jest zwolnienie z podatku wlasciciela ,,grzybka"przy kinie Millenium.Powiedz,czy to bylo sluszne?Dlaczego Prezydent nie wezmie sie za uporzadkowanie ulic starego miasta.przeciez to nasza wizytowka tez,a nie tylko ulice przylegle do ratusza.Druga sprawa jest dofinasowanie teatru.Dlaczego?I wlasnie takie rzeczy mi nie pasuja.Dlaczego podwyzsza sie oplaty za wode,nieczystosci i nie kontroluje sie na co te pieniazki poszly.Taka jest rola Prezydenta.Nie mnie osadzac Prezydenta,czy to utracjusz,nie zycze mu rowniez ,,pierdla",ale jako mieszkanka tego miasta od wielu bardzo lat mam prawo rzadac przemyslanych decyzji,wsluchania sie w opinie spoleczenstwa.Spojrz na chodniki,te swiezo remontowane.Ile z nich jest juz w fatalnym stanie,dlaczego nikt w ratusza nie kontroluje i nie wymaga napraw gwarancyjnych.Sciezki rowerowe w duzej czesci sa po prostu nieprzemyslane/ul.Wolnosci-przystanek autobusowy /.To moze sa drobne sprawy,ale ziarnko do ziarnka i zbierze sie miarka.pozdrawiam.



No ale padły zarzuty niegospodaności-w przypadku osoby funkcyjnej jaką niewątpliwie jest Prezydent Miasta jest to zarzut prokuratorskie !!!
Gdyby nie było dofinansowania teatru to po prostu by nie istniał ,a jednym z zadań samorządu jest dbanie o rzwój kutury w mieście.
Inną sprawą jest natomiast niegospodarność w teatrze ,ale specjalnie wielkiej winy w tym Kobylińskiego personalnie nie widzę.
Miasta wielkości Słupska muszą dofinansowywać instytucje kulturalne bo nie jesteśmy Warszawą czy Krakowem gdzie teatry same się utrzymają ,choć są tam też teatry utrzymywane z dotacji miejskich.
Co do grzybka to gdyby Prezyden złamał prawo w tej sprawie to już miałby zarzut prokuratorski!
Jeśli postawi mu Prokurator taki zarzut to niech go sąd osądzi i wymierzy karę,ale jak do tego nie dojdzie znaczy sie jest niewinny bo takie jest prawo !
Piwiarnia działała kilka lat i była jedynym w zasadzie takim miejscem w całym prawie 100 tysiecznym mieście -dzisiaj nie ma nic ,i nie chodzi tutaj tylko o napicie sie piwa ale wileu ludzi chodziło tam z przyjaciómi zobaczyć mecz i posidzieć w fajnej atmosferze i tak szczerze mówiąc mieli gdzieś to na czyjej ziemi grzybek stoi i kto jest włascicielem.
Dzisiaj w tym miejscu mamy tylko upstrzony ptasimi odchodami placyk i omszałą fontannę-większy zysk czy strata ?
Ktoś dopiął swego -to jest atrakcyjne miejsce więc kto wie kiedy i jaki właściel zostanie mu przypisany ?
Chodniki,ściezki -a co ma z tym wspólnego Prezydent miasta ?
Takie rzczy wynikają z planów które gdzieś tam są zakceptowana i częto nie da się inaczej poprowadzic sciezki rowerowej jak jest porowadzona -to wynika z uwarunkowań technicznych o których my nie mamy pojecia ,po za tym weź pod uwagę że nie wszystko co sie Tobie nie podoba musi tez nie podobac się innym !
Ziarnko do ziarnka -i owszem ,ale dlaczego nie zbierasz tych większych ziarenek ?
Proszę bardzo za kadencji Kobylińskiego :
-Remont kapitalny ul Sobieskiego
-Remont kapitalny ul Kopernika
-Remont kapitalny ul Gdańskiej (cztery pasy ruchu
-Remont kapitalny ul Poznańskiej aż do granicy miasta
-Remont kapitalny mostu koło strazy
-wymiana kanaliazcji na praktycznie 1/4 powierzchni miasta
-Remont elewacji kilkudziesięciu zabytkowych kamienic
-współudział miasta w walce o obwodnicę i doprowadzenie w końcu do jej budowy
-współudział miasta i partycypowanie w kosztach dokończenia budowy nowego szpitala....i wiele innych
-w przygotowaniu rmont Grunwaldzkiej,Poniatowskiego
-remont Westerplatte do połączenia z przyszłą obwodnicą miasta
Powiedz mi teraz czy któryś z poprzednich Prezydentów Słupska potrafi pochwalić się taką ilością udanych inwestycji ,chyba nie !
Na przedstawionym tle krzywy chodnik albo,nawet ten nieszczęsny zegar kwiatowy to mały pikuś.
Pewnie zawsze można powiedzieć że może byc lepiej ,ale i tak jak na nasze realia to dokonania miasta w czasie kiedy rządzi nim Kobyliński są imponujące ,oczywiście nie są to tylko dokonania Kobylińskiego jak Prezydenta miasta bo ontylko firmujr miasto-jest to też zasługa Rady miasta i innych urzędników miejskich .
I żeby nie było to nie mam nic wspólnego z ratuszem -poprostu uważam że trzeba byc obiektywnym.
G
Gość

Dodam jeszcze,ze urzednicy odpowiedzialni za pisanie programow inwestycyjnychnie spisali sie.Takie jest moje zdanie,oczywiscie nie wszyscy musza sie z tym zgodzic.

G
Gość
W dniu 22.08.2009 o 23:21, RIO napisał:

Możesz wymienić wszystkie działania Prezydenta które można nazwać niegospodarniością ?Tylko błgam nie mów nic o tym niszczęsnym zagarze bo to już jest nudne-fakt mogło być lepiej za te kilkanaście tysięcy.Czekam na inne przykłady bo może masz jakieś dobre dane -RIO kontroluje samorządy więc dziwię sie że jeśli Kobyliński taki utracjusz to jeszcze w pierdlu nie siedzi?A może kontrolerzy z RIO to jego kumple ...?



Moze na poczatek powtorze,to nie jest tak,ze jestem absolutnie przeciwniczka budowy aquaparku.Owszem,ale to nie jest dobry moment,jestesmy,jakby nie patrzec bardzo zadluzeni.Najpierw trzeba wyjsc z dlugu,chocby w duzej czesci,a potem prosze bardzo,mozna budowac.W tej chwili szanse na dofinansowanie sa zadne.Skad wziasc pieniadze na wklad wlasny?

Sprawa nigospodarnosci?Moze tak,Prezydentowi przydarzylo sie juz kilka niezbyt przemyslanych decyzji.Jedna z nich jest zwolnienie z podatku wlasciciela ,,grzybka"przy kinie Millenium.Powiedz,czy to bylo sluszne?Dlaczego Prezydent nie wezmie sie za uporzadkowanie ulic starego miasta.przeciez to nasza wizytowka tez,a nie tylko ulice przylegle do ratusza.

Druga sprawa jest dofinasowanie teatru.Dlaczego?I wlasnie takie rzeczy mi nie pasuja.Dlaczego podwyzsza sie oplaty za wode,nieczystosci i nie kontroluje sie na co te pieniazki poszly.Taka jest rola Prezydenta.

Nie mnie osadzac Prezydenta,czy to utracjusz,nie zycze mu rowniez ,,pierdla",ale jako mieszkanka tego miasta od wielu bardzo lat mam prawo rzadac przemyslanych decyzji,wsluchania sie w opinie spoleczenstwa.

Spojrz na chodniki,te swiezo remontowane.Ile z nich jest juz w fatalnym stanie,dlaczego nikt w ratusza nie kontroluje i nie wymaga napraw gwarancyjnych.

Sciezki rowerowe w duzej czesci sa po prostu nieprzemyslane/ul.Wolnosci-przystanek autobusowy /.To moze sa drobne sprawy,ale ziarnko do ziarnka i zbierze sie miarka.pozdrawiam.
R
RIO
W dniu 22.08.2009 o 21:28, Gość napisał:

O czym chcialbys ze mna rozmawiac?O niegospodarnosci i zaspokajaniu potrzeb Prezydenta?Prosze bardzo,zapraszam,ale musisz mi udowodnic,ze masz racje.Zaznaczam,ze nie znosze wulgaryzmow.



Możesz wymienić wszystkie działania Prezydenta które można nazwać niegospodarniością ?
Tylko błgam nie mów nic o tym niszczęsnym zagarze bo to już jest nudne-fakt mogło być lepiej za te kilkanaście tysięcy.
Czekam na inne przykłady bo może masz jakieś dobre dane -RIO kontroluje samorządy więc dziwię sie że jeśli Kobyliński taki utracjusz to jeszcze w pierdlu nie siedzi?
A może kontrolerzy z RIO to jego kumple ...?
G
Gość
W dniu 22.08.2009 o 20:53, wolfik napisał:

Czy ktoś zna nazwiska przeciwników aqua parku. Chętnie bym z nimi porozmawiał.



O czym chcialbys ze mna rozmawiac?O niegospodarnosci i zaspokajaniu potrzeb Prezydenta?Prosze bardzo,zapraszam,ale musisz mi udowodnic,ze masz racje.Zaznaczam,ze nie znosze wulgaryzmow.
w
wolfik

Czy ktoś zna nazwiska przeciwników aqua parku. Chętnie bym z nimi porozmawiał.

G
Gość
W dniu 22.08.2009 o 09:48, Maryano napisał:

MIKI - napisz dokładniej - o której godzinie byłaś w Sopocie w Parku, jaki dzień. Nie było to w tygodniu w godzinach pracy? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że na weekend sobie tam pojechałaś. Wbiłem tu już raz cennik opłat za korzystanie z Aquaparku sopockiego. Jakoś nie zauważyłem, żeby pokazała się tam cena 10 PLN. PS. Właśnie sprawdziłem cennik sopockiego Aquaparku. MIKI - A Tobie nie pomyliło się to "pływanie za 20 PLN przez 2 godziny" z zamiataniem podłogi? Bo ja NIE WIDZĘ, żebyś Ty mogła popływać w Sopocie za 2 dychy W promocji porannej bilety są po 15 PLN/h , a w wieczornej po 27 PLN za 1,5 godziny. Więc nie kituj Zapomniałaś że jest Internet i WSZYSTKO można zweryfikować...? Pozdrawiam


Tu dzieciaki zobaczą akwapark przez szybę i będą śnić po nocach o wejściu do tego ''zaklętego zamku''.Dlatego nie popieram budowy parku wodnego, bo będzie tylko dla zamożnych, natomiast ''kilka baseników'' rozwiązałoby problem skoliozy na którą zapada coraz więcej dzieci.Bogaci i tak będą szukać rozrywki w innych miastach no bo taki ''wypad za miasto'' jest modny.
G
Gość
W dniu 21.08.2009 o 20:24, Gość napisał:

no - jest tylko jedna dyżurna - na ul.Sikorskiego. Jest to ulica regularnie,kilka razy w roku rozkopywana,Plan mają czy co ? A tak przy okazji - pan Kurtiak w ubiegłym roku,publicznie, na antenie Radia obiecał, że będą zrobione schody na zejściu z ul.Kaszubskiej na Krzywą . I CO??????


...? tam jest z górki..to po deszczu można zjechac..na pośladkach..
G
Gość

Nie chcę sie wtrącać ,ale czasem są tam promocje-sam widziałem jak była godzina za 15 zł a ulgowy za 12.
I nna sprawa że park w Sopocie jest chyba jednym z droższych.

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3