- Apel ten podyktowany jest troską o bezpieczeństwo interesantów i sprawne przejście przez moment ,w którym realizacja zadań Centrum Obsługi Mieszkańców będzie utrudniona - informuje Monika Rapacewicz, rzeczniczka UM w Słupsku.
Najważniejsze dla mieszkańców jest to, że praca Wydziału Centrum Obsługi Mieszkańców została częściowo ograniczona - referat Ewidencji Ludności będzie czasowo zamknięty - nie będzie możliwości bezpośredniego załatwienia spraw w ratuszu ( w tym referacie) ze względu na nieobecność pracowników dotkniętych skutkami pandemii.
- Nie oznacza to, że sprawy związane np. z meldunkami nie będą załatwiane - nie ma możliwości załatwienia spraw na miejscu, bezpośrednio w rozmowie z urzędnikiem, jednak można korzystać z urny/skrzynki podawczej i tam wrzucać np. wnioski, które będą gromadzone, rejestrowane, a po powrocie kolejnych pracowników, rozpatrywane. Wraz z upływem kolejnych dni, będziemy mogli podać więcej informacji. Z pewnością po wyjaśnieniu i poznaniu wyników testów poszczególnych pracowników będzie można wdrażać normalne funkcjonowanie referatu - informuje pani rzecznik.
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?